• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    Bjornis skrev 2009-11-18 09:05:23 följande:
    Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn... Lycka till med era små!!
    Nej vad ledsen jag blir för eran skull! Beklagar så mycket... Vill sända en varm kram och önska er all lycka i framtiden. Hoppas det tar sig snart igen ♥
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • 0810

Bjornis; fy vad tråkigt, så ledsen för din skull! Hoppas att allt går bra och att det tar sig snart igen.

• stina84

Nä, nu får det vara bra med ma och mf i denna tråden. Tycker det varit tillräckligt med tråkigheter nu! Fasar för att få dåliga besked på Kub den 2 december...
    Fy vilket skitväder det är hemma idag.. Regn regn och regn... Så deprimerande!
    Känner inte för någonting idag. Har en massa tvätt som behöver tas omhand och endel kvar att tvätta. Sedan behövs det dammsugas med.
    Det är så äckligt, hela vårat hus är överfullt med flugor! Dödar nog en 7 st. varje kväll i dotterns rum enbart! Samma visa varje år..

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • smurfensmamma

Näe vad tråkigt att läsa denna tråden i dag. Så ledsamt och jag lider verkligen med er alla som fått dåliga besked. Och som sagt jag mår så dåligt inför mitt NUPP-test på fredag, tänk om jag inte får se ngt hjärta. Kan inte sova på nätterna för att jag ligger och tänker på detta....... Jag känner ju mig fortfarande gravid, mår illa, ständig hunger och trötthet. Man kanske inte ska vara med i sådana här trådar för man börjar ju bara tänka en massa =( Fan kan det bli fredag snart.
    Min tredje graviditet, har inte haft ma eller mf innan, men usch vad jag är nojig nu. Sen är jag nojig över min syster oxå. Hon är beräknad till nästa vecka, är så rädd att ngt ska hända bebisen. När jag väntade min första dotter så födde min syster en död flicka 3 veckor innan jag födde. Det får inte hända igen bara. Att man aldrig kan få slappna av och njuta....

• Miss Johanna
    Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn... Lycka till med era små!!
    ÅHhhhh vad tråkigt :( Lider verkligen med dig!!! Hoppas att det tar sig snart igen. Kram till dig!
  • NellieMonique
    Fy vad Jobbigt. Kan inte föreställa mig hur du mår just nu. Massa Kramar
  • Pärla

Bjornis: Jag beklagar så mycket. Jag är själv 32 år, och är också orolig för varje dag som går. Man ska inte vänta på det värsta säger man, utan leva upp sin graviditet, men när man hör såna historier,då blir man orolig.

• Bjornis
    Pärla skrev 2009-11-18 12:23:33 följande:
    Bjornis: Jag beklagar så mycket. Jag är själv 32 år, och är också orolig för varje dag som går. Man ska inte vänta på det värsta säger man, utan leva upp sin graviditet, men när man hör såna historier,då blir man orolig.
    Jag är glad på ett sätt att jag oroat mig och väntat mig det värsta. Även om jag gråtit floder redan så har jag inte vågat tro på detta inte ens efter förra vul:et då hjärtat pickade på. Och på nåt vis har jag inte släppt in det i tanken vilket gör att vi förlorat nåt som vi inte hade. Konstigt. BEtedde mig nog väldigt udda på vul:er idag. Sa bara att "Den ser väldans stilla ut?" och "Jahapp, vad gör man nu då, hur blir man av med det?" osv. Helt iskall tills vi satt i bilen då tårarna började rinna när jag SMS:ade mamma bland annat. Är nog mest ledsen över att jag vet att ANDRA är ledsna å våra vägnar. Och att min make sett fram emot detta så mycket. Sen har vi ju inte berättat för så många men nu känns det ändå som att man kanske velat göra det för nu är man så nere och man vill att folk ska fatta... Sen är jag ju inte purung heller. Hoppas att kroppen återhämtar sig fort så ska jag hamna i "BF i september" tråden!

Men klart man ska vänta barn och inte missfall!
    Lycka till!! Kram
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2009-11-18 08:33:39 följande:
    Ja det var jätte mysigt. Är i v 11. 10+3
    Nej!!!! Så ledsen för er skull....fy....håller alla tummar och tår för att ni snart är ute på banan igen! KRAM!!!!
  • Pärla
    Bjornis skrev 2009-11-18 12:44:16 följande:
    Jag är glad på ett sätt att jag oroat mig och väntat mig det värsta. Även om jag gråtit floder redan så har jag inte vågat tro på detta inte ens efter förra vul:et då hjärtat pickade på. Och på nåt vis har jag inte släppt in det i tanken vilket gör att vi förlorat nåt som vi inte hade. Konstigt. BEtedde mig nog väldigt udda på vul:er idag. Sa bara att "Den ser väldans stilla ut?" och "Jahapp, vad gör man nu då, hur blir man av med det?" osv. Helt iskall tills vi satt i bilen då tårarna började rinna när jag SMS:ade mamma bland annat. Är nog mest ledsen över att jag vet att ANDRA är ledsna å våra vägnar. Och att min make sett fram emot detta så mycket. Sen har vi ju inte berättat för så många men nu känns det ändå som att man kanske velat göra det för nu är man så nere och man vill att folk ska fatta... Sen är jag ju inte purung heller. Hoppas att kroppen återhämtar sig fort så ska jag hamna i "BF i september" tråden! Men klart man ska vänta barn och inte missfall! Lycka till!! Kram
    Skickar styrkekramar!

Lycka till i framtiden. Kör hårt till september
Svar på tråden BF Juni 2010!