• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-11-19 10:23:41 följande:
    Var bara tvungen att lägga upp en bild på min snea morgonmage. Visst syns det!?
    OJ! Ja, det är ju jättetydligt.
  • Fargoli
    Det syns verkligen På mig syns det inge än :-s Men jag har ju lite mage sen innan också. Men om man knäpper kort från sidan på magen när jag ligger så ser det ut som det syns lite :P
  • Thesso
    Ja det syns verkligen!! Härfigt när den är så där sne. kollade på min mage i morse men såg inget onormalt som stack upp nånstans.
  • stina84
    Winterfresh skrev 2009-11-19 10:27:34 följande:
    stina84: så där såg min mage ut när jag väntade sonen :) han låg alltid på höger sida tills dagen innan förlossningen då låg han på vänster sida. Såg superroligt ut när magen var lite större..*S*
    haha ja, samma när jag väntade dottern! Fast så här tidigt syntes det inte. Fast de säger ju att mangen syns tidigare med nr. 2 OCh det stämmer ju
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

Ja det är superhäftigt! Vill inte gå upp och kissa för då försvinner magen haha Ändå gången på hela dagen som jag verkligen känner mig gravid! Det kommer snart för er andra med, det lovar jag

• Xtra
    Haha, jag tänkte faktiskt imorse att jag skulle ta kort på min mage om den var sné... men det var den inte! Så det blev inget kort.

Men ja, det syns verkligen att din mage är sned! Mysigt!
  • kristallen
    Ja, och kan inte låta bli att skratta för så ser min mage ut också fast den är sne åt andra hållet Och så har jag mer hull hahahah

Idag går jag in i v 10 . Men vill att det ska gå fortare!!!! Nästa vecka på ons har jag inskriving
    Älskar mina barn och maken också
  • stina84
    kristallen skrev 2009-11-19 11:26:17 följande:
    Ja, och kan inte låta bli att skratta för så ser min mage ut också fast den är sne åt andra hållet Och så har jag mer hull hahahahIdag går jag in i v 10 . Men vill att det ska gå fortare!!!! Nästa vecka på ons har jag inskriving
    hH ja det beror på vilken sida jag legat på och sovit! Ligger jag på vänster sida så är magen sne på vänster sida.  Men det är så mysigt när det börjar synas
  • stina84

haha, skulle det ju stå, inte hH

stina84 skrev 2009-11-19 11:35:01 följande:
    hH ja det beror på vilken sida jag legat på och sovit! Ligger jag på vänster sida så är magen sne på vänster sida.  Men det är så mysigt när det börjar synas
  • Thesso

Bara jag som är fast i förlossningskliniken? Var lika dan när jag väntade första. Då var jag även manisk på riskförlossningar. Gubben tyckte jag var hel knäpp och sa att det var som att kolla på filmer om flygkrascher innan man skulle ut och flyga. Hahaha

Svar på tråden BF Juni 2010!