• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Thesso
    Mamsterbabe skrev 2009-11-17 20:27:13 följande:
    Åh vad mysigt! :) Vilken vecka är du i?
    Ja det var jätte mysigt. Är i v 11. 10+3
  • Thesso
    Winterfresh skrev 2009-11-17 20:37:57 följande:
    Thesso: Också slutat röka dock går jag inte upp nåt i vikt, snarare gått ner typ ½ kg i veckan sen 3-4 veckor tillbaka :/Igår kväll kom första suget efter en cigg, gick förbi en person som precis hade rökt och kände att gud vad gott det vore...Annars har jag hela tiden tyckt efter att jag slutat att det luktar fruktansvärt och varje gång jag umgåtts med svägerskan som röker, frågat min sambo om jag verkligen luktar så illa när jag rökt...Men idag har jag inte haft nåt sug alls och hoppas det fortsätter så. Kan därimot se mig själv sitta på altanen i sommar med ett glas vin och en cigg...Får väl se vart det leder sen när väl bebisen kommit
    Har du mått illa massor eller? Tänkte om du inte gått upp i vikt, eller om du bara har turen att inte göra det än. Jag har mått prima och det är inte kul alla gånger ändå. haha
    Ja det är väl det där med sommaren som kommer bli ruggig jobbigt!
  • Pärla

Hej på er!

En till här som ska föda i juni. Är beräknat till den 27 juni, två dagar innan min systerdotter Snacka om tight

Jag var på min första vul i måndags, eftersom jag gjorde IVF så ville dom att jag skulle komma tidig, så dom får titta. Min första inskrivning hos MVC är den 8 dec, och då undrar jag om dom tittar på vul igen? Nån som vet?
    Jag skulle gärna vilja se min bebis igen.

Lycka till alla, hoppas vi lyckas komma allt framåt med våra graviditeter.

Kram.

• Thesso

Välkomna alla nya!!!

Har varit väldigt dålig på att välkomna, sorry!

• Bjornis

Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn...
    Lycka till med era små!!

• Thesso
    Bjornis skrev 2009-11-18 09:05:23 följande:
    Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn... Lycka till med era små!!
    Näe så trist! Hoppas ni kommer igen fort nu då!! Håller tummarna för er!
  • smoolan
    Bjornis skrev 2009-11-18 09:05:23 följande:
    Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn... Lycka till med era små!!
    Åh så fruktansvärt tråkigt att höra! Det är min mardröm att få ett sådant besked. Hur har du mått? Lycka till i framtiden!!
  • Bjornis
    smoolan skrev 2009-11-18 09:09:03 följande:
    Åh så fruktansvärt tråkigt att höra! Det är min mardröm att få ett sådant besked. Hur har du mått? Lycka till i framtiden!!
    Jag har ju mått skit (haha). Alltså illa, SÅÅÅ trött osv. Men kroppen har ju uppenbarligen inte fattat att den inte lever. Jag har inte blött en droppe och inte haft ont på nåt sätt. Inget har talat för detta. Såg ett hjärta i v 8 också ju så. Han sa nu "att 1 av 10 graviditeter i din ålder slutar ju i missfall". Jaha och det tröstar eller?

Jaja, vi ska komma åter!
Svar på tråden BF Juni 2010!