• Joggi

BF Juni 2010!

annanazell skrev 2009-10-26 16:49:10 följande:
    Jag kommer oxå från hälsingland
    Vi bor däremot nära varandra såg jag....... =)
  • Joggi
    annanazell skrev 2009-10-26 17:19:05 följande:
    Jasså vart bor du då

Jasså:) Vart bor dudå??:)
    I stan=) Håller mig anonym=)

Men va bra, kan jag passa på att fråga en sak=)
    En kompis till mig fick nån bok med massa läsning i på sitt hälsosamtal, hon bor inte här. När har du fått den boken? Eller får man ingen här i stan?
  • Joggi
    annanazell skrev 2009-10-26 18:07:03 följande:
    Jag har inte varit på hälsosamtalet ännu ska dit på onsdag..
    Ja men jag tänkte eftersom du har barn sen innan=)
    Vilken BM har du fått då?

Vilken vecka är du i? Många frågor nu=) Kul att det finns lite folk från trakten här i tråden=)
  • Joggi
    Hk83 skrev 2009-10-26 19:56:16 följande:
    Kela81: Grattis till twinsen..=) Jag har själv tvillingflickor på 17 månader och det har bara varit positivt..(såklart) =)Marafara: Man blir givetvis lite orolig med det där om primperanen men om det blir för jävligt så måste jag nog använda det.. Om jag blir inlagd lär jag ju ändå få det i droppet men ska försöka in i det längsta för man vill ju inte att nått ska hända.. Vad använder du istället då??
    Primperan är bara skadligt i tredje trimestern.. Jag äter dom, men dom funkar sådär...
  • Joggi
    Hk83 skrev 2009-10-26 21:23:12 följande:
    Dottan55: Okej det var skönt att höra, då kanske man kan våga använda dom då..=)
    Ja det är hemskt att må illa=(
  • Joggi
    mejola skrev 2009-10-27 10:08:03 följande:
    godmorgon tjejer.jag trodde man skulle dörmma om rosa moln och ljuvliga så bebisar, inte massa om otrohet och tjejer som urar iväg karln haha
    Drömmer oxå mkt om otrohet, jobbigt! Jag vaknar i full panik och rycker tag i sambon och frågar va f*n han har gjort! Sen får han trösta mig och försöka få in i mitt huve att det bara va en dröm=) hihi=)

Inatt drömde jag att jag körde för fort och polisen skulle stoppa mig. Jag drog förbi polisen och det blev världens polisjakt, haha=)
  • Joggi

Seriöst!! Hur ska jag kunna vänta ända till sista November på ett UL????? Jag vill veta att allt står rätt till.................NU................
    Jag är så avundsjuk på alla er som har sett eran bebbe=)

• Joggi
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    Så himla skönt att höra! Håller tummar och tår för att det går vägen för ALLA här inne!!
Svar på tråden BF Juni 2010!