• Joggi

BF Juni 2010!

Swweetiie skrev 2009-10-29 11:54:10 följande:
    Jag har varit på VUL idag..Det var jätte kul, fick se hjärtljud, och fick bekräftat BF 16Juni.Men det blir nog ett tidigare BF datum ändå..För vi ska ha Tvillingar!!! =)Är så himla lycklig!!
    Men stooooort grattis!!!! 2 stycken som väntar tvillingar i tråden nu=)
    Du och kela81 kommer nog dela en del under den här tiden!
    Jag vill oxå!
  • Joggi
    Trojanen skrev 2009-10-29 13:03:12 följande:
    Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!
    Skönt att du fick byta BM.. Min är stirrig, men kan leva med henne ändå=) Hade det känns riktigt ruttet hade man ju såklart bytt.. Men nu har jag varit i kontakt med henne ganska många ggr och hon vet vem jag är och så.. Så det känns skönt=)
  • Joggi
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:23:02 följande:
    Ja, det är ju väldigt viktigt att man trivs med bm, man ska ju ändå gå dit i typ nio månader :-P
    Ja precis..
    Fargoli skrev 2009-10-29 13:32:15 följande:
    Är det någon mer än jag som bor i Hälsingland?
    Ja men det vet vi ju=) Spännande om det är fler???
  • Joggi
    annanazell skrev 2009-10-29 16:21:08 följande:
    Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,
    Usch jobbigt att gå och vänta i 10 dgr:( Hoppas det va för tidigt att se.. Håller tummarna iaf!
  • Joggi
    kela81 skrev 2009-10-30 11:12:04 följande:
    Vi var som sagt var på nytt vul igår, det gick väll sådär. Ettan mådde hur bra som helst, var 15 millimeter stor, hjärtat slog bra och det gick att fånga den på bild Men tvåan var mycket mindre, och hjärtat bara flimmrade, så han såg inte ordentligt, så nu får vi vänta på en tid på en special ul klinik för att se vad som har hänt, om den lilla inte mår så bra, eller om den på nått underligt sätt blivit till senare eller om den helt enkelt inte kommer att klara sig Och om det är det sista så bli jag ju nojis på hur det påverkar det första fostret Han trodde iallafall inte att det var enäggstvilligar, vilket är bättre om nått skulle gå galet med den ena, men samtidigt så satt de väldigt nära varandra, så brukar tydligen inte tvåäggstvillingar sitta :-/ Blev flyttad två dagar framåt iallafall, med tanke på ettans storlek.
    Usch tycker så synd om alla er som får gå och vänta i ovisshet=( Håller tummarna på att båda mår bra tills nästa besök!
  • Joggi
    hepalima skrev 2009-10-30 08:55:29 följande:
    God morgon :) Ny dag med nya möjligheter.. Känner mig ovanligt pigg, plus att mitt illamående nästan försvunnit:) pepper pepper. Det finns hopp för alla som mår illa även om man inte tror det.
    Blev så otroligt glad för din skull när jag läste att det nästan har försvunnit!
    Här har oxå hänt nåt otroligt! Jag blev hungrig innan lunch idag, och hunger har innan resulterat i akut illamående och ligga resten av dagen utan att kunna äta.. Kände bara min hunger idag! Inge illamående! Sambon kom hem med kinamat, och jag åt.. Och åt.. Och åt.. Blev proppmätt, vilken innan oxå har resulterat i att må jättedåligt och ligga resten av dagen.. Jag mår bra, än så länge! Och jag har njutit av maten för första gången på 3 veckor och 2 dagar.
    HÅLL TUMMARNA för att det har försvunnit nu snälla!
  • Joggi

Skulle nog inte ha ropat hej för nu känns det som det smyger sig på igen.. Men jag har ätit ett gott mål mat idag iaf, och kanske kanske håller det på att vänder sakta men säkert=)

• Joggi

Hej vad det skrivs! Har tagit ledigt från FL i helgen=) Hihi, inte riktigt, men det blev så bara=)
    Ser att det pratas symptom så! Här kommer mina -

- Illamående till tusen
    - Ömma bröst och tydligare ådror
    - Väldigt dålig hy
    - Humörsvängningar
    - molande värk till och från
    - Spänd och svälld mage
    - Trött
    - Som nån annan skrev så är jag oxå riktigt deppig=(

Trodde inte jag skulle ha så mkt symptom då jag inte brukar känna av så mkt annars när det gäller annat så jag är lite paff då jag känner av allt.....! Trodde att jag skulle tycka om att vara gravid, men tycker än så länge att det är jobbigt! (sjklart så kommer det vara värt det, men.. ni fattar=) Vad tycker ni andra?

• Joggi
    Joggi skrev 2009-11-02 12:32:34 följande:
    Hej vad det skrivs! Har tagit ledigt från FL i helgen=) Hihi, inte riktigt, men det blev så bara=)Ser att det pratas symptom så! Här kommer mina - - Illamående till tusen- Ömma bröst och tydligare ådror- Väldigt dålig hy- Humörsvängningar- molande värk till och från- Spänd och svälld mage- Trött- Som nån annan skrev så är jag oxå riktigt deppig=(Trodde inte jag skulle ha så mkt symptom då jag inte brukar känna av så mkt annars när det gäller annat så jag är lite paff då jag känner av allt.....! Trodde att jag skulle tycka om att vara gravid, men tycker än så länge att det är jobbigt! (sjklart så kommer det vara värt det, men.. ni fattar=) Vad tycker ni andra?
    Glömde tillägga att jag är i vecka 10 (9+1)
Svar på tråden BF Juni 2010!