• Joggi

BF Juni 2010!

Kela81 - Ja verkligen ett jätterekord i planering=) Hoppas du får vara ledig i jul! Håller tummarna för det=)

• Joggi

Stina84 - Tack=) Det lönar sig lite lite lite att ligga och va dålig=)

När jag vägde mig för ett par veckor sen hade jag inte gått upp nåt i vikt men på de senaste 2 veckorna känns det som jag har exploderat! Känner mig jättejätte uppblåst och tjock! Spänd och jäklig.. Men läste en text nånstans att man omöjligt kan ha fått gravidmage i vecka 10, en BM hade sagt det. Men det kan ju vara det att man helt enkelt är svälld och inget annat...
    Ska väga mig nån dag här=)

• Joggi

Har förresten oxå slutat röka efter 10 år..

• Joggi
    stina84 skrev 2009-11-03 19:12:14 följande:
    Å vad vi är grymma Eloge till oss
    Jaa! En stooor=)
  • Joggi
    hepalima skrev 2009-11-03 20:08:01 följande:
    Varför sägs det att ett kub lr nupp (är inte säker på vilket det va) kan orsaka missfall?? Om jag fattat rätt så gör man ett UL för att mäta å sånt. Hur skall det kunna skada barnet? För jag är säker på att det finns en liten risk med missfall, det sa min bm. Någon som vet något mer om detta? Jag är 25 å känner att det är onödigt kostnad och framför allt om det kan skada barnet. Hur skall ni i min ålder göra?
    Är det inte fostervattensprov som det finns risker med? Jag är osäker.. Ska inte göra några prov alls, är 24 år. Känns inte nödvändigt och kostar nog en slant här där jag bor..
  • Joggi

Har oxå funderat på det här med försäkring.. Kan inte riktigt bestämma mig.. Men en tusenlapp kan det ju vara värt..
    Blir folksam isf eftersom vi har alla andra försäkringar via dom..

• Joggi

Va förresten hos BM och träffade läkare idag. Blev sjukskriven till den 22/11..

Träffade en gravid bekant i väntrummet, suck! Jobbigt..... Hon frågade inte varför jag va där tack och lov...Hann inte byta många ord för läkaren kom och ropade upp mig direkt nästan.. Tur! Men det där har jag tänkt på mkt, och varit lite orolig för, man vill ju inte träffa nån där.. Får man för att man bor i en liten stad.. Nån annan som har träffat på bekanta hos BM eller?

• Joggi

Hörde att det snöar neråt?
    Här är det grönt iaf=) Har iofs inte tittat ut på några timmar..
    Ska släppa ut hundstackarn snart så får han kolla läget;)

Nån som har hund här? Ska bli spännande att se hur han reagerar sen när bebisen kommer=)

• Joggi

Miss Johanna skrev 2009-11-04 19:18:25 följande:

Jag har en liten pinscher-tik på 2 år. Vad är det för hund du har? Själv känns det lite oroligt nu när man väntar smått. Hon är inte så van vid barn och de gånger hon har träffat på dom har hon varit så osäker. Men hoppas att det går fint iaf. Hon är världens mysigaste annars
    Har en grand danois hane på 1 år och 8 mån, han är genomsnäll och go.. Lite voffig och osäker på springande barn som han inte känner, men känner han barnet är han kanon med dom=) Han blev skrämd av ett springande barn när han va valp..
    Men det har gått så mkt framåt så..
    Är mest orolig för att han är så tung och klumpig, men man får väl hålla koll och verkligen lära hunden att vara försiktig och inte kliva på bebisen!
    En pinscher va jag lite sugen på förut faktiskt, dom är härliga=) Ska bli spännande att se reaktionerna på vovven iaf!
  • Joggi
    Summer skrev 2009-11-04 19:18:55 följande:
    Hej tjejer! Jag vill inte vara negativ och sprida tråkigheter men idag har jag verkligen varit i helvetet. Jag orkar inte skriva hela storyn men har just bloggat om det och för er som orkar läsa så finns det på:www.detsannalivet.blogspot.comKram en orolig själ
    Usch vilken jobbig dag! Men så himla skönt att det såg bra ut! Kramar!
Svar på tråden BF Juni 2010!