hepalima skrev 2009-10-27 18:07:31 följande:
Självklart tär det psykist! Men vi får försöka tänka posetivt, att vi får ut något bra av det i slut ändan. (förhoppningsvis) Är nu sjuk skriven november ut. Hur länge e du?Är det någon som skall kolla könet? I vilken vecka gör man det hos er? På min motagning gör man det i v 23 men jag har hittat ett ställe här i gbg som gör det redan i v 18 :) Jag skall kolla, är aldels för nyfiken för att vänta ända till juni. Hälst skulle jag vilja veta nu:)
Ja usch.. Men gud va skönt att få sjukskrivning så länge! Jag menar, ger det med sig kan man ju gå och jobba tidigare.. Jag har fått 2 veckor och enligt det så ska jag jobba igen på Söndag, men som det är nu så är det totalt omöjligt. Har hållt i sig konstant i 3 veckor idag så jag tvivlar på att det går över närmsta veckan...
Ska ringa till BM imorn igen och höra om jag är tvungen att åka in till läkarn igen eller om dom kan skicka intyget.. Har ju nyss varit där..
Jag vill verkligen veta könet men tyvärr så får typ ingen veta här där jag bor så jag tror jag bokar ett privat UL för att få veta. Kostar 300 kr här=) Värt varenda krona! Jag är ett kontrollfreak som vill planera namn och allt=)