Pepparkaksdeg skrev 2010-01-07 17:13:46 följande:
Vad kul med ett så lycket
UL Min moderkaka låg också långt ner på RULnär jag väntade min tjej så jag fick som du komma tillbaka runt v 30. Då hade den flyttat upp sig och vi fick ett suuuperfint ansiktsporträtt att ta med hem Då kunde de dessutom se att det var en tjej vi väntade. De var tvärsäkra och hade helt rätt!
Ja absolut=) Man blir ju lite orolig över moderkakan där, jag hoppas verkligen att den växer upp.. Vill inte snittas! Längtar tills nästa UL nu bara=)
Och då skulle vi kolla mer på könet lovade hon, även fast hon redan nu trodde flicka=)
Mollystar skrev 2010-01-07 17:20:20 följande:
Vi hade nog samma då , hon såg oxå ut så och jätte trevlig. Mitt lilla barn var mindre än dom trodde så jag ska dit igen om 2 veckor och mäta för säkerhetsskull. men gud vad den rörde sig och man känner inget. Jag frågade om könet men vi börja prata om annat så det glömdes bort men nästa gång då ska jag fråga igen. Detta var det häftigaste jag har varit med om. Kul att jag fick 3 bilder oxå. Och vad mycket man såg av lillskroet , såg att den hade 4 kammrar i hjärtat och bägge hjärnhalvorna och mycket mer. :) nej fan vad kul det var nu längtar man ju som en galning tills den 22 jan när vi ska dit igen. Räkningen här på
FL stämde med hur stor den var.
Ja gud vilken trevlig människa! Min kompis fick oxå komma på ett till UL efter 2 veckor och allt såg jättebra ut och bebisen växte fint=) Det är nog mest för säkerhets skull som dom gör så, skönt att dom tar hant om oss=)
Hoppas du får veta kön på nästa!
Ja absolut jag med, helt otrolig känsla=) Ja man såg otroligt mkt! Och hon va så duktig på att visa och förklara vad hon visade=)
Vi blev flyttad 4 dgr.. Konstigt, jag som trodde att jag hade stenkoll på ÄL.. Testade... Men men.. 18+0 nu istället för 18+4.........