• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • vitvåonågratill

Jag har tillbringat halva dagen i Ullared jag! Hysteriskt mycket folk men jag var där tidigt så jag slapp iaf köa in som dom som kom senare fick göra!

Köpte alla julklappar plus lite till! Är nöjd till max!

Nu ska vi kolla på dansbandskampen om en stund, sen ska vi ner till bastun! Skönt!

Ha en skön lördag!

• mithrandil
    vitvåonågratill skrev 2009-11-21 19:37:45 följande:
    Jag har tillbringat halva dagen i Ullared jag! Hysteriskt mycket folk men jag var där tidigt så jag slapp iaf köa in som dom som kom senare fick göra!Köpte alla julklappar plus lite till! Är nöjd till max!Nu ska vi kolla på dansbandskampen om en stund, sen ska vi ner till bastun! Skönt!Ha en skön lördag!
    vilken tid kom ni? vi tänkte åka dit imorn men vägrar köa.
    Alexander 2009-03-11 -♥- bf 2010-06-29
  • mjauen

Var tvungen att googla på ullared...Har nog hört talas om det tidigare o gissat att det var nåt stort shoppingplace, men att det var skandinaviens största var nytt för mig.

Är hos föräldrarna nu med sonen, varit sedan igår. Maken for iväg på resa så vi ville inte vara ensamma hela helgen. Nu har jag berättat för mina syskon + deras män o för min mormor. De gissade alla att det var nåt på gång. Hade annars tänkt vänta med att berätta, men eftersom det ändå börjar synas så tyckte jag att det var lika bra att berätta.

Min mage har svällt nåt enormt på bara ett par dagar, känner mig redan höggravid! Hoppas det bara är en liten därinne
    Har Äntligen fått läkartid nu så på tisdag får jag se lill*n.

Hur har ni andra det? Har inte orkat läsa ikapp de senaste 20 sidorna så jag hänger inte riktigt med vad som hänt.

• Fargoli
    mjauen skrev 2009-11-21 20:07:20 följande:
    Var tvungen att googla på ullared...Har nog hört talas om det tidigare o gissat att det var nåt stort shoppingplace, men att det var skandinaviens största var nytt för mig.Är hos föräldrarna nu med sonen, varit sedan igår. Maken for iväg på resa så vi ville inte vara ensamma hela helgen. Nu har jag berättat för mina syskon + deras män o för min mormor. De gissade alla att det var nåt på gång. Hade annars tänkt vänta med att berätta, men eftersom det ändå börjar synas så tyckte jag att det var lika bra att berätta.Min mage har svällt nåt enormt på bara ett par dagar, känner mig redan höggravid! Hoppas det bara är en liten därinne Har Äntligen fått läkartid nu så på tisdag får jag se lill*n. Hur har ni andra det? Har inte orkat läsa ikapp de senaste 20 sidorna så jag hänger inte riktigt med vad som hänt.
    Ja, Gekås är underbart, min mamma har alltid varit dit eftersom hon är född i halland så jag är typ uppväxt där xD
    Min mage är svälld den med, imorse passade jag på att ta kort på den innan jag varit och kissat, då syntes det lite tycker jag, men efter att jag varit på toa syntes den inte lika väl
    Vi berättade för tre av mina syskon igår, ringde till en och två kom hit så då såg dom bilden på kylskåpet, men minsta (som är åtta) fattade inte vad det var i början Så nu vet hela våra familjer + sambons kusin som listat ut det igår :P
  • stina84
    Fargoli skrev 2009-11-22 09:57:30 följande:
    Ja, Gekås är underbart, min mamma har alltid varit dit eftersom hon är född i halland så jag är typ uppväxt där xDMin mage är svälld den med, imorse passade jag på att ta kort på den innan jag varit och kissat, då syntes det lite tycker jag, men efter att jag varit på toa syntes den inte lika väl Vi berättade för tre av mina syskon igår, ringde till en och två kom hit så då såg dom bilden på kylskåpet, men minsta (som är åtta) fattade inte vad det var i början Så nu vet hela våra familjer + sambons kusin som listat ut det igår :P
    Hade ju hoppats på att få se bilder i galleriet Var inte mycket bilder där inte...^^
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fargoli
    stina84 skrev 2009-11-22 10:05:46 följande:
    Hade ju hoppats på att få se bilder i galleriet Var inte mycket bilder där inte...^^
    Har dom på mobilen än och för att lägga in dom måste jag dra ut internet och det är jag för lat för Men kan ju göra det snart :P
  • stina84
    mjauen skrev 2009-11-21 20:07:20 följande:
    Var tvungen att googla på ullared...Har nog hört talas om det tidigare o gissat att det var nåt stort shoppingplace, men att det var skandinaviens största var nytt för mig.Är hos föräldrarna nu med sonen, varit sedan igår. Maken for iväg på resa så vi ville inte vara ensamma hela helgen. Nu har jag berättat för mina syskon + deras män o för min mormor. De gissade alla att det var nåt på gång. Hade annars tänkt vänta med att berätta, men eftersom det ändå börjar synas så tyckte jag att det var lika bra att berätta.Min mage har svällt nåt enormt på bara ett par dagar, känner mig redan höggravid! Hoppas det bara är en liten därinne Har Äntligen fått läkartid nu så på tisdag får jag se lill*n. Hur har ni andra det? Har inte orkat läsa ikapp de senaste 20 sidorna så jag hänger inte riktigt med vad som hänt.
    haha, du bara måste ju åka till Ullared! Det är sååå billigt där och de har ju allt! Vet att det går flyg från Norrland till Ullared, så poppis är det alltså De har ju en camping så du får väl dra med ett par vänninor och åka ner över en helg och shoppa gärnet Perfekt att handla till bebisen där nere. Man får myyyycket för pengarna. Jag åker dit 1 gång/ halv år och hanldar en massa grejer
    Vad roligt att få se den lille på tisdag! Jag längtar som bara den till mitt kub nu, har det den 2 december. Imorgon ska jag ta prover inför kub. Å längtar så efter att få se den lille leva! ♥ Först då kommer jag kunna slappna av
  • stina84
    Fargoli skrev 2009-11-22 10:09:30 följande:
    Har dom på mobilen än och för att lägga in dom måste jag dra ut internet och det är jag för lat för Men kan ju göra det snart :P
    haha gör så
  • Fargoli

Någon som vet vart man kan hitta lite roligare och annorlunda barnkläder? Har nästan ledsnat på lindex, hm och alla dom. Tycker det är kul att kolla lite, tänkte att jag om några veckor ska börja köpa lite
    Har ni börjat kolla på bebiskläder?

• Milliemolly

Någon som vet när de sk spökveckorna infinner sig?

Känner mig sedan igår nämligen inte gravid alls längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Usch så orolig jag är. Jag har KUB bokat den 28..............mardrömmen är att det inte ens lever då............hoppas att symptomen kommer tillbaka i veckan.

Svar på tråden BF Juni 2010!