• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84
    mejola skrev 2009-11-22 20:04:45 följande:
    ja jag vill också ha en hård bula på magen helst ska den röra lite på sig också men tiden går så ruskigt fort så man ska väl inte säga sånt för högt haha
    Rätt som det är gnäller vi för att magen är stor och ivägen, att vi inte kan sova. osv osv.
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-22 20:11:24 följande:
    Rätt som det är gnäller vi för att magen är stor och ivägen, att vi inte kan sova. osv osv.
    haha ja precis, aldrig blir vi "gnällkärringar" nöjda *asg*
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Joggi

Idag har vi gått in i vecka 13 och jag trodde jag skulle känna mig lugnare, men tyvärr så är jag inte det=( Man kanske aldrig blir det?
    UL om en vecka då kanske man slappnar av lite.. Om allt ser bra ut då..

I Fredags hade jag såna spänningar i magen, nån mer som kännt så? Det drog lixom hela dagen... Obehagligt!

• Summer
    stina84 skrev 2009-11-22 20:10:30 följande:
    Klart det kommer gå bra för oss! Ska bli kul att höra hur det gått för dig sen Nej ingenting. Känner mig inte ens speciellt trött längre... Enda gången som jag tror på att jag har en bebis i magen är på morgonen innan jag kissat. Då är maggen sne på mig Tror deffinitivt det är spökveckor
    Lustigt min mage känns också lite sne på morgonen, men läkaren har också sagt att den ligger uppe till höger :)
  • Summer
    Joggi skrev 2009-11-22 20:16:02 följande:
    Idag har vi gått in i vecka 13 och jag trodde jag skulle känna mig lugnare, men tyvärr så är jag inte det=( Man kanske aldrig blir det?UL om en vecka då kanske man slappnar av lite.. Om allt ser bra ut då..I Fredags hade jag såna spänningar i magen, nån mer som kännt så? Det drog lixom hela dagen... Obehagligt!
    Jag hade magknip imorse men förövrigt har jag haft grym växtvärk de senaste dagarna, de lär växa så det knakar där inne :D
  • stina84
    Summer skrev 2009-11-22 20:17:45 följande:
    Lustigt min mage känns också lite sne på morgonen, men läkaren har också sagt att den ligger uppe till höger :)
    haha ja det ser roligt ut Har du tagit kort på din mage? Det har jag, bild finns i mitt galleri om du villse
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • majess

Hejsan,jag har faktiskt inte en enda gång varit särskilt nervös för ma/mf.
    Skall på kub den 30/11,skall bli kul (lite nervigt)
    men som tur är känns det inte alls som att det skulle vara ngt fel,sen vet jag ju iof inte heller om det känns när det är det.....
    men som sagt,får hoppas på icke!
    en känslig fråga: har ni som ska göra kub,tagit ställning till vad ni ska göra om det visar sig att det är ngt fel på babyn?

• majess

Hejsan,jag har faktiskt inte en enda gång varit särskilt nervös för ma/mf.
    Skall på kub den 30/11,skall bli kul (lite nervigt)
    men som tur är känns det inte alls som att det skulle vara ngt fel,sen vet jag ju iof inte heller om det känns när det är det.....
    men som sagt,får hoppas på icke!
    en känslig fråga: har ni som ska göra kub,tagit ställning till vad ni ska göra om det visar sig att det är ngt fel på babyn?

• Summer
    stina84 skrev 2009-11-22 20:20:29 följande:
    haha ja det ser roligt ut Har du tagit kort på din mage? Det har jag, bild finns i mitt galleri om du villse
    Fyy nej, jag tar inga kort på min mage, den är för degig ännu ;)
    Däremot ska jag kika in i ditt album med detsamma!

Kram
Svar på tråden BF Juni 2010!