• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Miss Johanna

Igår när jag var och red på min ridskola (som ligger mitt ute i skogen) så fick jag bilrutan inslagen och min väska var borta med nycklar, telefon och plånbok, m. m. Var helt knäckt! Hade en del kontanter, plus typ 20 olika kort. Så det blev många ringa och spärra-samtal både igår och idag... Måste byta lås hemma och lämna in bilen. Jag blir så jä.....a arg på dessa idioter som inte kan ge fan i andras prylar! Hade dessutom väskan i bakom passagerarsätet på golvet + att vi har tonade rutor så jag tror inte att de kan ha sett den. Var bara tvungen att beklaga mig lite

Stina84: Lycka till på intervjun!

• Thesso

Miss Johanna skrev 2009-12-08 17:58:41 följande:

Igår när jag var och red på min ridskola (som ligger mitt ute i skogen) så fick jag bilrutan inslagen och min väska var borta med nycklar, telefon och plånbok, m. m. Var helt knäckt! Hade en del kontanter, plus typ 20 olika kort. Så det blev många ringa och spärra-samtal både igår och idag... Måste byta lås hemma och lämna in bilen. Jag blir så jä.....a arg på dessa idioter som inte kan ge fan i andras prylar! Hade dessutom väskan i bakom passagerarsätet på golvet + att vi har tonade rutor så jag tror inte att de kan ha sett den. Var bara tvungen att beklaga mig lite Stina84: Lycka till på intervjun!
    Fy vad jobbigt. Ja varför kan inte folk bara förstå skillnaden på mitt och ditt.
  • Bustrollen

Igår när jag var och red på min ridskola (som ligger mitt ute i skogen) så fick jag bilrutan inslagen och min väska var borta med nycklar, telefon och plånbok, m. m. Var helt knäckt! Hade en del kontanter, plus typ 20 olika kort. Så det blev många ringa och spärra-samtal både igår och idag... Måste byta lås hemma och lämna in bilen. Jag blir så jä.....a arg på dessa idioter som inte kan ge fan i andras prylar! Hade dessutom väskan i bakom passagerarsätet på golvet + att vi har tonade rutor så jag tror inte att de kan ha sett den. Var bara tvungen att beklaga mig lite Stina84: Lycka till på intervjun!
    Fy, riktigt jobbigt! Man blir så trött på folk som inte har någon respekt för mitt och ditt. Hemska människor...
  • Bustrollen
    stina84 skrev 2009-12-08 17:25:19 följande:
    God eftermiddag i stugan Hur står det till med alla?Här har man haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Alvedonen tar bara bort toppen på den... Har haft det såhär, inte varje dag men ofta, i flera veckor nu... Är det någon mer som har det så?Imorgon ska jag på anställningsintervju, börjar bli jätte nervös nu. Även om jag känner att jag inte får den oga min graviditet så vill man ju ändå göra ett bra intryck inför möjliga framtida lediga tjänster där...Nu ska jag snart ner och ta en dusch. Trevlig kväll alla!
    Idag är det jättebra! Inte mått så illa och har kunnat äta nästan normalt. Har haft massor energi med så jag har bakat en massa pepparkakor nu på kvällen med. Mums!

Lycka till på intervjun!
  • Pepparkaksdeg
    NellieMonique skrev 2009-12-08 11:51:35 följande:
    Nu har jag börjat med Blutsaft. Så j*kla räligt. Får tvinga i mig det.Var hos bm idag och då låg hb:t på 100 så det är bara att skåla och svälja och hoppas jag blir piggare !!
    hoppfull trots allt skrev 2009-12-08 13:09:43 följande:
    måste slå ett slag för järnsaft ist, jämför man den med blutsaft så smakar järnsaft himmelskt..
    Varför har ni valt att just dricka blutaft/Järnsaft?
  • majess

Stina84:Lycka till på intervjun!!!

Laocoon: Idre är ju jättemysigt oxå! O nyår i fjällen är ju kanon!!

Miss Johanna: Fy fasen va hemskt!!! det är ju så intimt med en plånböcker o helst vid denna tid med o beställa kort...känner med dig

Hoppfull trots allt: det kanske är köttbullar som är din grej mot illamående

• mjauen

Nej, vad jobbigt!
    På förra stället vi bodde på hade vi inbrott i bilen 2 eller 3 ggr. Vi var enda på vår parkering som råkade ut för det. Vår plats var tyvärr lite för bra skyddad från insyn från både gatan o andra hus. Blev dock inte av med nåt värdefullare än bilstereon o några skivor. Inte så kul med inslagen ruta bara...

Stina84: Lycka till på intervjun!
  • Miss Johanna

Nej det är verkligen inte kul. Ja jag håller med dig majess att det är så personliga saker man har så man känner sig nästan kränt! Men men, nu är det som det är, bara gilla läget...

• Miss Johanna

Mjauen: Nej det är illa det med även om det bara tar en bilstrereo så för det ju med sig så mycket mörda för en annan.

• Pepparkaksdeg

För det första; all cred till alla er köttbullsrullande,pepparkaksbakande juni mamas! Själv skulle jag aldrig orka. Gott med färdiglagade köttbullar men fy för att hålla på med den slemmiga köttfärsen...

stina84 skrev 2009-12-08 17:25:19 följande:
    God eftermiddag i stugan Hur står det till med alla?Här har man haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Alvedonen tar bara bort toppen på den... Har haft det såhär, inte varje dag men ofta, i flera veckor nu... Är det någon mer som har det så?Imorgon ska jag på anställningsintervju, börjar bli jätte nervös nu. Även om jag känner att jag inte får den oga min graviditet så vill man ju ändå göra ett bra intryck inför möjliga framtida lediga tjänster där...Nu ska jag snart ner och ta en dusch. Trevlig kväll alla!
    har också hopplöst huvudvärk,inget vidare
    Kommer inte ihåg om man haft det såhär tidigare grav?
    Helt rätt att satsa helhjärtat på anställningsinterjuvn! Det är så många som inte tror att det är nån vits för att de är gravida,men det kommer ju faktiskt en tid efteråt då man ska jobba och då är det väl jättepositivt att ha visat upp sig för arbetsgivaren tidigare. jaja,bla bla. Hursom du tänker helt rätt
    Lycka till imorgon!

Fanskapet borde rullas i varm tjära och sen fjädrar och springa naken genom stan ! ARGH! För förr eller senare åker h*n fast...förhoppningsvis förr!
    Bustrollen skrev 2009-12-08 19:23:16 följande:
    Idag är det jättebra! Inte mått så illa och har kunnat äta nästan normalt. Har haft massor energi med så jag har bakat en massa pepparkakor nu på kvällen med. Mums!Lycka till på intervjun!
    Grattis till bra dag! Man får njuta av de man har
Svar på tråden BF Juni 2010!