För det första; all cred till alla er köttbullsrullande,pepparkaksbakande juni mamas! Själv skulle jag aldrig orka.
Gott med färdiglagade köttbullar men fy för att hålla på med den slemmiga köttfärsen...
stina84 skrev 2009-12-08 17:25:19 följande:
God eftermiddag i stugan Hur står det till med alla?Här har man haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Alvedonen tar bara bort toppen på den... Har haft det såhär, inte varje dag men ofta, i flera veckor nu... Är det någon mer som har det så?Imorgon ska jag på anställningsintervju, börjar bli jätte nervös nu. Även om jag känner att jag inte får den oga min graviditet så vill man ju ändå göra ett bra intryck inför möjliga framtida lediga tjänster där...Nu ska jag snart ner och ta en dusch. Trevlig kväll alla!
har också hopplöst huvudvärk,inget vidare
Kommer inte ihåg om man haft det såhär tidigare grav?
Helt rätt att satsa helhjärtat på anställningsinterjuvn! Det är så många som inte tror att det är nån vits för att de är gravida,men det kommer ju faktiskt en tid efteråt då man ska jobba och då är det väl jättepositivt att ha visat upp sig för arbetsgivaren tidigare. jaja,bla bla. Hursom du tänker helt rätt
Lycka till imorgon!
Miss Johanna skrev 2009-12-08 17:58:41 följande:
Igår när jag var och red på min ridskola (som ligger mitt ute i skogen) så fick jag bilrutan inslagen och min väska var borta med nycklar, telefon och plånbok, m. m. Var helt knäckt! Hade en del kontanter, plus typ 20 olika kort. Så det blev många ringa och spärra-samtal både igår och idag... Måste byta lås hemma och lämna in bilen. Jag blir så jä.....a arg på dessa idioter som inte kan ge fan i andras prylar! Hade dessutom väskan i bakom passagerarsätet på golvet + att vi har tonade rutor så jag tror inte att de kan ha sett den. Var bara tvungen att beklaga mig lite Stina84: Lycka till på intervjun!
Fanskapet borde rullas i varm tjära och sen fjädrar och springa naken genom stan ! ARGH! För förr eller senare åker h*n fast...förhoppningsvis förr!
Bustrollen skrev 2009-12-08 19:23:16 följande:
Idag är det jättebra! Inte mått så illa och har kunnat äta nästan normalt. Har haft massor energi med så jag har bakat en massa pepparkakor nu på kvällen med. Mums!Lycka till på intervjun!
Grattis till bra dag! Man får njuta av de man har