• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • krissa
    Pepparkaksdeg skrev 2010-01-06 13:55:23 följande:
    Tack för tipset Så nu är även den vagnen intressant! Vyerna vidgas.....Nu MÅSTE vi bara åka och kolla i affär på vagnar SNART!Just så man kan upptäcka alla för och nackdelar med alla.Sen ska jag börja söka på Blocket. 
    Ser ut så här, dessutom väldigt lätt att ta av liggdel och sätta på igen!

http://www.bonti.se/images/barnvagnar/teutonia/mistrals.jpg
  • Pepparkaksdeg
    Xtra skrev 2010-01-06 13:56:40 följande:
    Det blev en brun Brio kombi med hårdlift. Var egentligen inne på en duo från början men kände att kombin inte blev mkt tyngre, plus att det blir smidigt att kunna lyfta ut bebis med liften om man vill.Tänkte klistra in bild men funkar tydligen inte... ggrrr!
    Aha!
    Bra med en sprillans ny Brio. Blir lätt att sälja sen när ni går över till sulky!
    Vill också ha en ny vagn.... så är en aning avis
  • Xtra

Här är bild på våran Brio kombi... (var tvungen att lägga in bilden i galleriet först, ggrr) Jag älskar redan den här vagnen!

• Pepparkaksdeg
    krissa skrev 2010-01-06 13:58:20 följande:
    Ser ut så här, dessutom väldigt lätt att ta av liggdel och sätta på igen!www.bonti.se/images/barnvagnar/teutonia/mistr...
    Ok,tackar för info!
    Undrar om den är mycket bredare än en Fun? Måste kolla....
    En sak är enligt mig ett stort minus med Teutonia vagnarna. Sittdelarna är fula,med de stora pösig suffletterna. Gillar lite mer "stram"design.
  • Pepparkaksdeg
    Xtra skrev 2010-01-06 14:02:05 följande:
    Här är bild på våran Brio kombi... (var tvungen att lägga in bilden i galleriet först, ggrr) Jag älskar redan den här vagnen!
    Ser redig ut! Passar nog bra att gå i skogen med
    Kul att du känner dig nöjd med ditt köp.
    Så trist att vara som jag. Kommer säkert slå till på nån jag tror jag absolut vill ha,för att sedan sälja och köpa en annan. Velmaja=Jag
  • Joggi
    Pepparkaksdeg skrev 2010-01-06 14:05:58 följande:
    Ser redig ut! Passar nog bra att gå i skogen med Kul att du känner dig nöjd med ditt köp.Så trist att vara som jag. Kommer säkert slå till på nån jag tror jag absolut vill ha,för att sedan sälja och köpa en annan. Velmaja=Jag
    Anmäler mig till velmaja-klubben!{#lang_emotions_wink}
  • krissa
    Xtra skrev 2010-01-06 14:02:05 följande:
    Hur fick du in bilden så där????
  • Martinis84

En knäpp fråga...
    Som jag tidigare har nämnt så har jag ju hund och hundbur och skulle vara glad om jag kunde ha kvar den. Men det blir att det bara finns ett utrymme på ca 50 -55 cm kvar jämte buren. Kan man lägga vagnen lite på sniskan eller måste jag plocka bort buren? Knäpp fråga jag vet... eller finns det någon vagn som ni vet är lite smalare? Jag har ju annars fastant för emmaljunga duo edge...

• stina84

Hej alla!
    Oj vad ni pratar på idag, roligt Mycket att läsa ikapp

Noomi och Emilio: Jag ska med på UL imorgon, ska vara där vid 14 Längtar så jag spricker även om detta är 3:dje gången för oss Hade ett vul i v.6, så ingenting då men det gjorde läkaren Sedan kub i v.13
    Ska bli så mysigt att få se bebisen igen ♥ SKulle du ta reda på könet med? Får du säga vad det blir imorgon isåfall

Nu ska vi åka till min mamma, är bjudana på lamstek idag *mums*

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!