• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Joggi
    stina84 skrev 2010-01-06 14:25:10 följande:
    Hej alla!Oj vad ni pratar på idag, roligt Mycket att läsa ikapp Noomi och Emilio: Jag ska med på UL imorgon, ska vara där vid 14 Längtar så jag spricker även om detta är 3:dje gången för oss Hade ett vul i v.6, så ingenting då men det gjorde läkaren Sedan kub i v.13Ska bli så mysigt att få se bebisen igen ♥ SKulle du ta reda på könet med? Får du säga vad det blir imorgon isåfall Nu ska vi åka till min mamma, är bjudana på lamstek idag *mums*
    Vi har UL imorn med, kl 13.30 tror jag.. Så spännande! Hoppas på att få veta kön!

En vagnfråga kommer här. Vad fick dig att fastna för Kronan? Och vilken färg ska du beställa?
  • Pepparkaksdeg
    Joggi skrev 2010-01-06 14:09:30 följande:
    Anmäler mig till velmaja-klubben!
    Bra då velar vi ihop!
  • stina84
    Joggi skrev 2010-01-06 14:27:57 följande:
    Vi har UL imorn med, kl 13.30 tror jag.. Så spännande! Hoppas på att få veta kön!En vagnfråga kommer här. Vad fick dig att fastna för Kronan? Och vilken färg ska du beställa?
    Vad roligt! Då får du berätta här inne sedan vilken sort ni väntar
    Hm, tyckte den verkade smart, smidig och tålig i all terräng och det är ett måste för oss som bor på landet oc går mkt i skogen Sedan att den inte tar för stor plats i bilen och sist men inte minst prisvärd
    Färg har jag inte bestämt än. Tänkte vänta ett tag till och se om det kommer in fler kulörer, har hört att det ska göra det nu till våran Blir det inga nya färger än de som är blir det nog en traditionell svart vagn
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Housemouse
    Martinis84 skrev 2010-01-06 14:20:52 följande:
    En knäpp fråga... Som jag tidigare har nämnt så har jag ju hund och hundbur och skulle vara glad om jag kunde ha kvar den. Men det blir att det bara finns ett utrymme på ca 50 -55 cm kvar jämte buren. Kan man lägga vagnen lite på sniskan eller måste jag plocka bort buren? Knäpp fråga jag vet... eller finns det någon vagn som ni vet är lite smalare? Jag har ju annars fastant för emmaljunga duo edge...
    Vi har också hundbur. Antingen kommer vi att fälla 1/3-dels säte och skjuta fram hundburen, eller så lyfter man helt enkelt lös överdelen på vagnen och styr in själva chassit på högkant.
  • Xtra
    krissa skrev 2010-01-06 14:13:17 följande:
    Hur fick du in bilden så där????
    Jag öppnade bilden i mitt galleri, högerklickade på den, valde "kopiera" och sedan kom jag hit och klistrade in bilden i ett inlägg (högerklicka i inlägget och välj klistra in).

Lätt som en plätt!
  • NellieMonique

Imorgon kl 11:00 är det Ul är så exalterad! Som en unge på julafton.
    Men samtidigt nervös för att någonting ska vara på tok. Läste nyss om en tjej som hade ofostrig graviditet och fick reda på det i ca vecka 19 så fruktansvärt.
    Fast såg bebisen i vecka 13 och då var allt toppen.

Har börjar känna små rörelser där inne i värman,så himmla mysigt.

Lycka till alla ni andra som med ska på ul i morgon.

• Pepparkaksdeg
    NellieMonique skrev 2010-01-06 15:12:11 följande:
    Imorgon kl 11:00 är det Ul är så exalterad! Som en unge på julafton.Men samtidigt nervös för att någonting ska vara på tok. Läste nyss om en tjej som hade ofostrig graviditet och fick reda på det i ca vecka 19 så fruktansvärt.Fast såg bebisen i vecka 13 och då var allt toppen.Har börjar känna små rörelser där inne i värman,så himmla mysigt.Lycka till alla ni andra som med ska på ul i morgon.
    Lycka till imorgon! Är sååå avis,jag får vänta ända till den 26e på mitt RUL
  • Joggi
    stina84 skrev 2010-01-06 14:44:09 följande:
    Vad roligt! Då får du berätta här inne sedan vilken sort ni väntar Hm, tyckte den verkade smart, smidig och tålig i all terräng och det är ett måste för oss som bor på landet oc går mkt i skogen Sedan att den inte tar för stor plats i bilen och sist men inte minst prisvärd Färg har jag inte bestämt än. Tänkte vänta ett tag till och se om det kommer in fler kulörer, har hört att det ska göra det nu till våran Blir det inga nya färger än de som är blir det nog en traditionell svart vagn
    Ja om dom berättar, har hört att dom inte gör det i Hudik=( Vi får se.. Ska ni ta reda på kön?

Det låter som vagnen passa oss faktiskt. Vi bor ju oxå på landet kan man säga.. För en sthlmare så gör vi det iaf=) Går oxå på mkt hundpromenader i skog och på grusvägar.. Har varit mkt snö senaste åren oxå..
    Prisvärd - absolut! Och det skadar ju inte=)
    Jag är ju en sån tråkig människa som älskar svart så det blir en sån..
    När ska ni beställa då? Har hört att leveranstiden är otroligt snabb. Står 3 veckor på hemsidan men går oftast på mindre än en vecka..
    Men skulle den bli slutsåld så vore det ju trist oxå.. Svårt att veta när rätt tid egentligen är??
  • Pepparkaksdeg
    Martinis84 skrev 2010-01-06 14:20:52 följande:
    En knäpp fråga...Som jag tidigare har nämnt så har jag ju hund och hundbur och skulle vara glad om jag kunde ha kvar den. Men det blir att det bara finns ett utrymme på ca 50 -55 cm kvar jämte buren. Kan man lägga vagnen lite på sniskan eller måste jag plocka bort buren? Knäpp fråga jag vet... eller finns det någon vagn som ni vet är lite smalare? Jag har ju annars fastant för emmaljunga duo edge...
    Teutonia Fun är väldigt smal. Den får plats brevid din bur utan att stå på sniskan
  • Mollystar

Jag ska oxå på RUL i morgon vi ska vara i Huddik kl 10 00. Längtar så himla mycket , ska bli så kul att få se våran lilla krok och jag ska böna och be om att få veta könet om dem nu ser det tydligt vill säga.

Svar på tråden BF Juni 2010!