• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • stina84

pepparkaksdeg: Gå in på inställningar, det är bilden på kugghjul längst upp på FL och så väljer du där vad som ska synas på din press

Lilla my: Härlig stor mage

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

Pepparkaksgeg: Vad blev namnet på skäggagamen förästen? *nyfis*

• Mollystar

jag satte in bilden i fel tråd :) haha den skulle ju in i bild tråden men det gör ju inget. Haha sätter in en där oxå tror jag.

• stina84
    Pepparkaksdeg skrev 2010-01-07 17:52:56 följande:
    Nu har jag gått in på min pres och jag har ju inte ens något galleri som andra kan gå in och titta i juh!Själv kan jag se bild,men har ingen ikon som alla andra kan klicka på!Hur har ni andra gjort?!?Snälla någon; HJÄLP!
    Nu syns det Läcker klädsel
  • Pepparkaksdeg
    stina84 skrev 2010-01-07 17:58:37 följande:
    Pepparkaksgeg: Vad blev namnet på skäggagamen förästen? *nyfis*
    Han heter Otto! Inte speciellt fult utan rätt sött faktiskt :
    Nu har han dessutom fått en kompis som är 4år och redan döpt till Rocky av tidigare ägare. I terrariet har även den ryska steppsköldpaddan Robin flyttat i,så nu har vi ett helt zoo här hemma!
    Och Robin det är ett riktigt fint namn!
    Så det var kul att han hette det.

stina84 skrev 2010-01-07 17:54:34 följande:
    pepparkaksdeg: Gå in på inställningar, det är bilden på kugghjul längst upp på FL och så väljer du där vad som ska synas på din press Lilla my: Härlig stor mage
    TACK! Du är min ängel! KRAM!
  • Pepparkaksdeg
    stina84 skrev 2010-01-07 18:01:02 följande:
    Nu syns det Läcker klädsel
    Ja ,visst är den!
    Osäker på om mannen kommer digga den dock...
    Han vill ha allt i helsvart eller i andra hand olivgrönt. Tråkmåns!
    Jag får väl ha min roliga när jag är föräldraledig så kan han ha det säkerligen tråkigare orginalet som lär sitta på den beg vi ska köpa sen.
    Mååånga därute i svart.
  • stina84

pepparkaksdeg:
    Oj vad djur ni har skaffat Du får ta kort och lägga upp på ditt nya zoo
    haha ja Otto är ju verkligen inget fult gubbnamn som det var på tal om från början, om jag inte mins fel? Roligt med så mkt djur iallafall

Pepparkaksdeg skrev 2010-01-07 18:02:47 följande:
    TACK! Du är min ängel! KRAM!
    Det var så lite så
  • ZettanA
    Summer skrev 2010-01-06 20:04:23 följande:
    Ja oj vad ni skriver idag! Mycket att läsa ikapp Själv ska jag ärva syrrans Teutonia Timmy så jag behöver inte fundera så mycket på design och storlek. Jag är student och gratis är gott Den kanske inte är den snyggaste men fått bäst i test hos Råd & Rön 2009. 
    Teutonia Timmyn är endast framåt vänd bara så att du vet det. Har en sån till stora dottern och är super nöjd med den! Vill dock ha bebis vänd mot mig så det blir till att köpa ny vagn.  
  • msfine

Vad avundsjuk jag är på alla som har gjort UL
    Jag har mitt på onsdag. Är i V 19 nu och känner inte ett smack i magen.
    Får se när den lilla börjar sparka.

• elinasteen
    Mollystar skrev 2010-01-07 17:20:20 följande:
    Vi hade nog samma då , hon såg oxå ut så och jätte trevlig. Mitt lilla barn var mindre än dom trodde så jag ska dit igen om 2 veckor och mäta för säkerhetsskull. men gud vad den rörde sig och man känner inget. Jag frågade om könet men vi börja prata om annat så det glömdes bort men nästa gång då ska jag fråga igen. Detta var det häftigaste jag har varit med om. Kul att jag fick 3 bilder oxå. Och vad mycket man såg av lillskroet , såg att den hade 4 kammrar i hjärtat och bägge hjärnhalvorna och mycket mer. :) nej fan vad kul det var nu längtar man ju som en galning tills den 22 jan när vi ska dit igen. Räkningen här på FL stämde med hur stor den var.
    jag fick också bilder, fyra st gratis. för de hade en där som höll på o lära sig o hon undrade om hon fick kolla runt lite i magen o provmäta o sådär, och självklart fick hon det, jag fick ju se barnet längre tid då ska också dit igen om två veckor för att hon var osäker på tiden
Svar på tråden BF Juni 2010!