• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Nivde

Jag känner mig helt säker på att vi väntar en pojke och vi har funderat lite på namn. (Det är tidigt men det är kul!)
    Vi har enbart hittat ett namn som vi båda tycker om, nämligen Malte. Vi har flera andra vi gillar men där har vi nära släktingar som har dessa namn.
    Flicknamn har vi några fler av... Ida, Kerstin, Sigrid och Stina.

ღ Mamma till världens finaste och goaste Edvin ~ född 12 juli 2006 ღ
  • MaraFara

Jaha, mina symtom då i v 9 (8+5)..

*daglig mensvärk
    *ömma bröst
    *trött
    *vaknar flera ggr varje natt för att kissa

Det var nog dom symtomen som jag kom på

• längtar och väntar

Vi hade namn klara redan innan jag blev gravid

Nivde skrev 2009-11-01 09:37:48 följande:
    Jag känner mig helt säker på att vi väntar en pojke och vi har funderat lite på namn. (Det är tidigt men det är kul!) Vi har enbart hittat ett namn som vi båda tycker om, nämligen Malte. Vi har flera andra vi gillar men där har vi nära släktingar som har dessa namn. Flicknamn har vi några fler av... Ida, Kerstin, Sigrid och Stina.
  • MaraFara

Nivde; vi är också klara med namn (tror jag).. Tindra (om det är en flicka vilket jag tror) eller Melvin..

• majess
    MaraFara skrev 2009-11-01 09:41:08 följande:
    Nivde; vi är också klara med namn (tror jag).. Tindra (om det är en flicka vilket jag tror) eller Melvin..
    Vi har bokat Majken,blir det pojk ev Matteus...men hoppas det blir tös
  • Fargoli

Vi har också namn klara, men jag tänker inte säga dom för det är cirka 15 som har dom namnen i Sverige och vi vill ha udda namn
    Men vi har två klara pojknamn och ett flicknamn, jag tror stenhårt på en pojke

• Mollystar

Vi har oxå namnen klara och som dig Fargoli tror jag att det är en pojk. Så får se om det tittar ut en Lukaz eller en Miranda i juni. :)

I morgon ska vi ju på VUL så man äntligen får se att man har nått där. :)

• Mamsterbabe

Vi gillar namnet Ian på en pojke, & Alicia om det blir en flicka :)
    Det spelar ingen roll vad det blir, men jag tror på pojke.
    Har någon några fler namnförslag?

Usch vaknade ett antal ggr av illamåendet inatt, hu! :(

• Nivde

Hej igen!

Det ska bli kul att se hur många av oss som tror på en pojke som faktiskt får en.
    Sist trodde jag stenhårt på att det skulle bli en flicka och det bidde en pojke...

ღ Mamma till världens finaste och goaste Edvin ~ född 12 juli 2006 ღ
  • Fargoli

Lilla my: Hoppas allt är bra då
    Jag ska på vul nästa måndag, längtar som bara den.

Idag är ingen bra dag, jag kan varken ha bh eller vara utan, brösten ömmar som bara den Vad gör man då? Får nå fel för det gör verkligen superont.

Svar på tråden BF Juni 2010!