Usch, känner mig lite allmänt låg på lchf ikväll 
Har inte fått till maten alls idag. Bara bacon, stekt ägg och makrill i tomat på finn crisp. En gurkbit fick jag ner också och en bit mörk choklad 75%. Helt fantasilöst och kände mig inte sugen på nåt vettigt. Sen la jag in skiten på minmat.net och fick fram att det var typ 1245 kalorier, drygt 21 gram kolhydrater och 57 gram protein, fettet kommer jag inte ihåg med det var rätt högt som sig bör. Så då var jag liksom "klar" både med protein och kolhydrater men hade bara fått i mig 1245 kalorier. Vad fasen ska jag äta till kvällsmat då? Rent smör? Nä fy vad trött jag blev.... Det blev i alla fall två ostskivor och en liten bit Blå Castello på ett flatbröd till kvällen. Lite lite proviva Mango utblandat i vatten.
Vet inte om jag är för hård angående kolhydraterna? Tycker det är så svårt se hur mycket kolisar man ska äta. Under 100 g kolhydrater om dagen så räknas det ju som lågkolhydratkost, men tydligen ligger många så lågt som under 20. Vissa till och med under 5, men det är inget jag strävar efter.
Sen är jag så in i helvete trött på ägg
. Och baconet brände bara fast i morse...