Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Åh nu skriver jag igen, hehe sorry.
Ville lägga bara lägga en ett stort PUST till Super Hula Hoop!! Jisses anamma alltså!
Vad anfodd jag blev! Bra träning, tummen upp för det.
Blev lite nyfiken på den här tråden Fick ett Wii i julklapp och skulle gärna gå ner några kilon som sitter kvar sen graviditeten! Vad finns det för sporter på Wii fit plus och hur mycket kostar det?
Det finns sammanlagt 69 olika grejer på Fit Plus om jag inte minns helt fel. En yoga kategori med massa övningar, samma med en muskel kategori. Sen finns balans, aerobic och en kategori med de som är nya jämfört med vanliga fit.
Alltså det finns som ex: yoga och muskler, snowboard, skidor, rockring, stepup, joggning, backhoppning, sorts mattespel, banor man springer igenom, kung fu, paradgång (typ), olika balans spel, flygning, ah det finns massor!
Sen har man ju egen tränare, man kan räkna kalorier, få egna träningsprogram, och ha med sina djur, haha.
Det är helt underbart, jag älskar det!
Jag o min man var helt inaktiva innan, nu har vi tränat 1,5 timme/pers bara idag :)
Det kostar 1199kr på onoff, då är det spelet och själva boarden.
Jag rekommenderar det starkt! Det är så roligt!!
Hoppas du hakar på här :)
E nyfiken på detta.Den där borden,hur funkar den?Tål den mycke vikt?
Den känner av din kropp läskigt bra! Den märker alla rörelser du gör, och bygger jätte mycket på balans och hur stabil man är.
Alltså, det är som snowboard. Ni vet, på en riktig bräda lutar man sig framåt och bakåt för att svänga, boarden fungerar precis som en riktig snowboard!
Den har en maxvikt på 150 kg, vilket är bra tycker jag.
Jamendåså *L*
Tack för svaret Elisabeth.
Ingen fara :D
Åh vad jag skulle vilja ha en Wii och Fit-spelet.
Vad kostar ett Wii ungefär?
Verkar väldigt kul...
Rosalinn: Mitt kostade 1199 kr på onoff, och då är det spelet och brädan så att säga!
Det är då verkligen värt pengarna :D
Rosalinn: läste för snabbt, sorry.
Själva Wii konsollen kostar lite över 2000 kr tror jag. Mellan 2100-2500 tror jag, beroende på vart man köper det.