Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Tänkte passa på att slänga in länk till min blogg som jag startade i samband med att jag började! :)
wiiwillchangeme.blogspot.com/
Igår var jag och köpte ett Wii Fit plus! Tränade ca 1 timme igår och idag har det hittils blivit en timme, tränar nog lite till sen när lillan somnat
Wednesday85 - Fan vad bra!! :) Ah jag har gjort en halvtimme hittills men känner mig trött och slö. Boxades lite också idag, det var roligt! Ska ta mig igenom sista halvtimmen nu på kvällen.
Har kört step-up nu i 1o minuter och lite andra småspel i en halvtimme kanske, testade lite yoga förut med.
Ställde mig på brädan idag med resultatet +0,3 kg
Men jag ger inte upp riktigt än!
Step-up i 20 minuter, 6 olika yoga övningar, joggning och lite annat har resulterat i träning i ca 1 timme & 15 minuter.
Imorgon blir det nog något liknande.
PillanPernilla - Du är inte ensam, idag hade jag minsann gått upp 0.2 kg, jävla skit ;) Men men, nya tag. Känns lite surt när man är skit noga med kosten osv, som min man inte är, sen går han ner mycket mer än mig :S
igår blev det mer wii för mig sonen och mannen, blev totalt 1 1/2 timme för mig, men idag så när jag ställde mig så står den på samma...
Man får tänka på sen med att muskler väger mer än fett, så fast att ni går ner i vikt fett messigt så kanske vågen visar mer för m´ni får mer muskler....
Just det, det har du rätt i. Jag gjorde massor av muskelträning igår..
Hur äter ni?
Äter ni efter någon speciellt metod eller hur gör ni?
Hej!
Tänkte oxå kolla om jag kan få vara med. Ska sätta igång jag med med mitt wii som jag nu haft sen i somras. Men pga att jag fortfarande (dottern är 9 mån) lider av foglossning så har jag tränat sparsamt pga att jag fått ont.Men nu börjar den sakta men säkert försvinna så nu ska här tränas igen och ner dom sista gravidkilona tänkte jag med försöka bli av med. Fick även en crosstrainer i julklapp så ska variera mig lite med träningen.
Jag har det vanliga wii fit...är det värt lägga ut några extra hundralappar på att köpa det nya plus? Funderar på om jag ska köpa det.
Från med 1 jan är det även omläggning av kosten som gäller för nu över jul och nyår är det svårt göra en förändring. Så i morgon är det sista dagen som jag äter fritt..hehe.