Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Tack Elisabeth!
Här hänger jag på (om det är okej)!
Vi var idag på Siba och inhandlade ett Wii, Wii Fit och Wii Resorts. Så imorgon blir det stenhård träning ett tag på brädan med hopp om att gå ner några kilon till sommaren
Rosalinn: På Siba kostar ett Wii 1993:- och brädan 1199:-.
PillanPernilla: Ah det va ett jäkla bra pris! Ja det kommer du nog garanterat göra! vad roligt att du hakar på!
För övrigt tränade jag en timme idag igen, har satt att jag ska träna en timme varje dag. Idag blev det joggning, step up, kungfu och mitt personliga träningsprogram. Sen lite annat som inte va så ansträngande!
Har också börjat tänkt enormt på kosten, och mycket tack vare tipsen på Wii Fit faktiskt!
Jag hänger på!
Fick ett WiiFit PLUS julklapp och har lånat en bräda av mannens bror.
Har inte hunnit träna varje dag men det som jag har gjort verkar roligt!
Vill gå ner ca 20 kilo (!) och började egentligen i slutet av november och höll på fram t till llucia (Åt då efter GI-metoden) och gick ner 3 kilo på 2,5 vecka. Gjorde sen ett uppehåll över julen och ska dra igång igen efter nyår! (Har nästan ätit upp mig de 3 kilona jag tappat!
Kommer köra med lite GI-inspirerat men främst tänka på att inte äta så mycket socker och onyttigheter, samt promenera och använda mitt "fit spel"
Är verkligen motiverad.... och tävlingsmänniska som jag är så passar Wii Fit mig perfekt :)
pandyb - låter ju skit bra! :) Samma här, är också tävlingsmänniska- speciellt mot mig själv. Har också 20 kg att tappa, om inte mer!
Hej på er!
Får jag också hänga på?
Beställde ett Wii fit plus med bräda igår från CDON som jag nu går och väntar på... Ska bli så roligt att få börja med detta. Har bara hört en massa bra saker om wii fit.
MayaS: självklart, vad roligt! :) Hoppas det kommer snart då
Gjorde mitt body test idag, som varje dag, och igår tänkte jag verkligen på allt jag åt, åt middag vid sju för annars äter vi middag sent, sen slängde jag aaallt onyttigt efter jul, kakor, after eight, ah ni vet ;)
Det visade sig att jag har tappat -1.3 kg sen igår!! Jihoo :D
Ah verkligen!
Jag tränade igår mitt egna träningspass på 14 minuter med yoga och muskelträning. Sen joggning, stepup, kung fu och super hula hoop!
Sen andra, men mest för skojs skull och fylla tiden! :)
1 timme / dag tränar jag
Jag ska köpa Wii Fit Plus idag va det tänkt. Hr haft Wii Fit i ett år nu men har faktiskt tröttnat och inte tränat.
MEN frågan är... kan man bli vältränad med detta? Man har ju inte motstånd eller några vikter. Vad tror ni? Är det bara viktminskning? Jag vill ju bli något snyggare och slankare...