• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Flyssel

Ah, där var det! Skumt att ändringsknappen satt framför "ammar du?"-frågan och inte framför "viktminskning"...

• uniMog
    Flyssel skrev 2010-03-23 07:41:21 följande:
    Ah, där var det! Skumt att ändringsknappen satt framför "ammar du?"-frågan och inte framför "viktminskning"...
    I know....
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • blivande fsk lärare

åh jag hade gått ner 2,1 kg i går och jag är på typ 7:de veckan, helt chockad blev jag, men glad! nådde mina 10 % oxå och andra guldstjärnan! 8 kg ner totalt, nu blev man ännu mer peppad! hoppas det går lika bra för er andra!

• Kaxmaja
    blivande fsk lärare skrev 2010-03-23 08:59:33 följande:
    åh jag hade gått ner 2,1 kg i går och jag är på typ 7:de veckan, helt chockad blev jag, men glad! nådde mina 10 % oxå och andra guldstjärnan! 8 kg ner totalt, nu blev man ännu mer peppad! hoppas det går lika bra för er andra!
    Åhhh heja heja vad duktig du är. *tummen upp*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Igår hade jag playdate här hemma. Jag bjöd på de brödet som jag tidigare länkade till och en soppa som jag hittade på vvs hemsida. Super god och enkel.

• Ronjan709
    Kaxmaja skrev 2010-03-23 07:18:15 följande:
    På samma ställe nere på vänster sida där du kan räkna ut hur mycke en matvara är så kan du trycka på den springande gubben så kommer aktivitetsgrejjen fram
    tack!
  • Ronjan709
    Kaxmaja skrev 2010-03-19 07:26:33 följande:
    Heja heja Åhhhh vad jag längtar efter att ta fram smallådan från förrådet. Den har jag inte sett sedan innan första barnetJag har fått två barn väldigt tätt (15 mån mellan) och har absolut inte gått ner något av amning eller så. Så det är alla de jäkla skit kilona som ska bort nu
    Får man barn så tätt förstår jag man inte hunnit gå ner i vikt emellan. Ja det ska bli jättekul om vi får ha våra gamla kläder igen. Sen om de är moderna eller inte spelar ingen roll
    Bara känslan att ha på sig ngt man hade före man fick barn
  • Kaxmaja
    Liljan75 skrev 2010-03-23 10:24:17 följande:
    Får man barn så tätt förstår jag man inte hunnit gå ner i vikt emellan. Ja det ska bli jättekul om vi får ha våra gamla kläder igen. Sen om de är moderna eller inte spelar ingen roll Bara känslan att ha på sig ngt man hade före man fick barn
    Jag SKA komma i klläderna som ligger i smallådan i förrådet. Det står SMAL över hela lådan hahaha
  • Ronjan709
    Kaxmaja skrev 2010-03-23 10:26:41 följande:
    Jag SKA komma i klläderna som ligger i smallådan i förrådet. Det står SMAL över hela lådan hahaha
    Haha ja det gäller att ha mål!
    denna vecka är en sämre vecka fö rmig helt enkelt o förväntr mig inte gå ner men nästa vecka ska jag vara mer strikt o exakt. Är endå nöjd att ha gått ner 4 kg o ha 6 kvar.
  • Kaxmaja
    Liljan75 skrev 2010-03-23 10:30:28 följande:
    Haha ja det gäller att ha mål! denna vecka är en sämre vecka fö rmig helt enkelt o förväntr mig inte gå ner men nästa vecka ska jag vara mer strikt o exakt. Är endå nöjd att ha gått ner 4 kg o ha 6 kvar.
    Jag har 22.3kg kvar. Det kommer ta tid och vara slitidgt. Men jag ska kämpa så hårt jag bara kan.

På torsdag ska jag ut på restaurang och äta med några kompisar. Kommer att äta snålt under den dagen samt använda alla mina bonuspoints den kvällen. Men då tänker jag inte heller räkna points utna äta de jag vill där
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna