• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Kaxmaja

Nu har jag fått mig ett DELmål. Köpte en tunika från Me and I som kom idag. och visst jag kan ha den men det är inte snyggt då den sitter som ett ålskinn. Så nu är mitt första mål att den ska sitta snyggt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 14:09:37 följande:
    Nu har jag fått mig ett DELmål. Köpte en tunika från Me and I som kom idag. och visst jag kan ha den men det är inte snyggt då den sitter som ett ålskinn. Så nu är mitt första mål att den ska sitta snyggt
    Bra!!! =)
  • Baby

YES! Vägning idag. -0,9kg på en vecka, sånt gillar jag! Totalt 7,3kg på 9veckor nu(tror jag det är) Wiiii!

• Kaxmaja

För jag känner att det är lite svårt. Nu när jag vet att jag ikväll ska äta på restaurang och äta vad jag vill så känner jag att tanken påa tt köpa en choklad på vägen dit osv osv. Men det ska jag INTE göras. Nu kommer jag ju att använda min veckobonus (som är borta ) till restaurangbesöket. Men till en chokladkaka har jag inga points så den kan jag GLÖMMA *präntar in det i huvudet*

• Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 15:51:02 följande:
    För jag känner att det är lite svårt. Nu när jag vet att jag ikväll ska äta på restaurang och äta vad jag vill så känner jag att tanken påa tt köpa en choklad på vägen dit osv osv. Men det ska jag INTE göras. Nu kommer jag ju att använda min veckobonus (som är borta ) till restaurangbesöket. Men till en chokladkaka har jag inga points så den kan jag GLÖMMA *präntar in det i huvudet*
    helt rätt inställning. Och du kan ju bara tänka dig hur lychad du blir här imorgon om du berättar att du åt den där chokladkakan.... Det blir INTE kul för dig så, STÅ EMOT!!!! =)
  • Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-25 15:49:47 följande:
    YES! Vägning idag. -0,9kg på en vecka, sånt gillar jag! Totalt 7,3kg på 9veckor nu(tror jag det är) Wiiii!
    hEJA HEJA
  • Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-25 15:58:21 följande:
    helt rätt inställning. Och du kan ju bara tänka dig hur lychad du blir här imorgon om du berättar att du åt den där chokladkakan.... Det blir INTE kul för dig så, STÅ EMOT!!!! =)
    Precis. Jag ska klara det. Ska "bara" äta på restaurangen inbgen chokladkaka
  • Gulletuss
    Baby skrev 2010-03-25 15:49:47 följande:
    Kul!!! *tummen upp*
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 15:51:02 följande:
    Visst är det lätt att tänka så. Att när man ändå ska "slarva" så kan man ju lika gärna kränga en liten chokladkaka också!  Men du kan stå emot!!!!
  • Jessa6
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 07:06:05 följande:
    Ja klasrt du ska lägga in det i datan. Har du vägt dig hemma förut typ samma dag som du vägt dig hos vv så du vet att era vågar är lite halvlika?Grattis till viktminskningen heja heja
    Ja det skiljer typ 1 hg men det är lite beroende vad jag har på mig så jag tror det ska stämma, återstår att se nästa vecka....Hoppas jag har lyckats hoppa av den där jätteplatån jag varit på i en månad nu...
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 13:58:18 följande:
    Det är super bra jobbat Jag slutade amma i lördags efter att ha varit gravid och ammat konstant de senaste 3 åren
    Tack!

Gick det bra att sluta? Inga protester?
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna