• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-25 22:32:39 följande:
    Tack! Gick det bra att sluta? Inga protester?
    Nja han skulle nog gänra vilja men han är en riktig tuttunge som inte tar napp så. Stporebror var mycke enklare han valde då han var 10 mån att sluta självmant.

Det gick suepr bra igår. INGEN chokladkaka. Jag drack isvatten till maten för att hålla nere pointsen *stolt*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-26 07:00:33 följande:
    Nja han skulle nog gänra vilja men han är en riktig tuttunge som inte tar napp så. Stporebror var mycke enklare han valde då han var 10 mån att sluta självmant.Det gick suepr bra igår. INGEN chokladkaka. Jag drack isvatten till maten för att hålla nere pointsen *stolt*
    BRAAA DÄR!!! Vad åt du för gott då?
  • Kaxmaja

Nu är det bara några få dagar tills denna tråd stängs. Vem startar ny?

• Toker

Tjena!

Är på väg att sluta amma snart, men ännu inte heeelt Så tänkte bara kolla lite hur mycket mindre man får äta sen, men fattar inte hur man bockar av att man slutat amma? Gick in på det där din profil eller vad det hette men hur gör man sen?? Avskyr sånt här att hålla på och joxa... vill att det ska funka på en gång! *Otålig*

• uniMog

Tja.. 0,5 kg ner på två veckor. Tyvärr hade resultatet varit minst ett kilo mindre om jag inte fuskat järnet senaste veckan.. men min första försenade guldstjärna iaf Ska försöka att inte tänka på hur långsamt det går utan istället tänka på att det gått ner varje vägning!

I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • uniMog
    Toker skrev 2010-03-26 10:28:11 följande:
    Tjena! Är på väg att sluta amma snart, men ännu inte heeelt Så tänkte bara kolla lite hur mycket mindre man får äta sen, men fattar inte hur man bockar av att man slutat amma? Gick in på det där din profil eller vad det hette men hur gör man sen?? Avskyr sånt här att hålla på och joxa... vill att det ska funka på en gång! *Otålig*
    Det finns en liten halvt osynlig länk "ändra" brevid "Ammar du".
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Toker

Vart nånstans? Det står ju "ammar du" med blå text och understruket längst ner till höger i själva checkliste-rutan men ser inget nånstans kring den länken? Eller finns det nån annanstans?

• Toker

Hittade den var på ett annat ställe Tack så mycket för hjälpen!!

• Kaxmaja
    Pejgan skrev 2010-03-26 11:00:29 följande:
    Tja.. 0,5 kg ner på två veckor. Tyvärr hade resultatet varit minst ett kilo mindre om jag inte fuskat järnet senaste veckan.. men min första försenade guldstjärna iaf Ska försöka att inte tänka på hur långsamt det går utan istället tänka på att det gått ner varje vägning!
    GRATTIS till guldis. Åhhh vad jag längtar till min första.

Jag har ammat 1-3gånger om dagen men har ätit som att jag inte ammar. Vi har inte ammat för närigen utan för närheten så det har absolut inte gjort något om mjölken hade försvunnit
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna