• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • uniMog
    Gulletuss skrev 2010-03-19 15:35:45 följande:
    Min målvikt verkar vara inställd på 5% av min utgångsvikt. Kommer den tro att jag är "färdig" när jag når 5%-målet då? Ska jag ändra målvikten till det jag själv önskar? Är lite blåst när det gäller sånt här!
    JA det är precis vad som kommer att hända och ja du bör ändra
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Kaxmaja

Gha har varit borta hela dagen. Ätit helt ok. Men nu är jag vrålhungrig- Vad 17 ska man äta. Ska natta barnen nu sen försöka fundera ut något. Har 22.5 points kvar att äta idag hmmmm

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Gulletuss

God morgon vänner!

Veckans resultat blev ... - 1,2 kg!!!!! Yes! Fan va najs!

Nu ska vi snart äta frallefrukost, som vi gör varje lördag. Gott!

• Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-20 07:31:57 följande:
    God morgon vänner! Veckans resultat blev ... - 1,2 kg!!!!! Yes! Fan va najs! Nu ska vi snart äta frallefrukost, som vi gör varje lördag. Gott!
    GRATTIS!!

Jag sxitter här och samlar mod att hoppa upp på vågen
  • Toker

Hej på er!

Nu inte varit här på ett tag men ville bara berätta att jag totalt gått ner -7,6 kilo sen start

Så det går neråt! Började ju i mitten av januari så det har varit ungefär 1 kilo i veckan och det är ju bra att gå ner lite långsamt sådär.

Har ju dock ändå ca 18 kilo kvar att beta av men de kommer försvinna ett efter ett!

Ville bara berätta Hoppas ni får en trevlig helg!

• Kaxmaja
    Toker skrev 2010-03-20 10:58:59 följande:
    Hej på er! Nu inte varit här på ett tag men ville bara berätta att jag totalt gått ner -7,6 kilo sen start Så det går neråt! Började ju i mitten av januari så det har varit ungefär 1 kilo i veckan och det är ju bra att gå ner lite långsamt sådär. Har ju dock ändå ca 18 kilo kvar att beta av men de kommer försvinna ett efter ett! Ville bara berätta Hoppas ni får en trevlig helg!
    Heja heja
    Super bra jobbat av dig
  • Toker
    Kaxmaja skrev 2010-03-20 11:00:05 följande:
    Heja hejaSuper bra jobbat av dig
    Shit!! Du själv har ju jobbat häcken av dig (hihi)! Så jag säger det samma till dig!! Starkt jobbat!!!!
  • Kaxmaja
    Toker skrev 2010-03-20 11:10:36 följande:
    Shit!! Du själv har ju jobbat häcken av dig (hihi)! Så jag säger det samma till dig!! Starkt jobbat!!!!
    Ja men jag har MYCKE kvar. Men för varje vecka kommer man närmre målvikten
  • uniMog

Vad duktiga ni är!! Ni inspirerar mig

I won't turn my life around. Cause I like it upside down
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna