• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • stockrosen

Ja träning är super att tjäna ihop några point på. Men jag är verkligen kass på det tyvärr.

• Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-24 17:35:39 följande:
    Ja träning är super att tjäna ihop några point på. Men jag är verkligen kass på det tyvärr.
    Me to
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Jessa6

Typiskt när man tog sig i kragen idag och skulle gå och väga sig så när man kom dit så stod det att det var inställt idag....Vägde mig hemma istället och hade gått ner 1 kg så jag lägger in det i datorn...*hehe*

• Kaxmaja
    Jessa6 skrev 2010-03-24 22:11:24 följande:
    Typiskt när man tog sig i kragen idag och skulle gå och väga sig så när man kom dit så stod det att det var inställt idag....Vägde mig hemma istället och hade gått ner 1 kg så jag lägger in det i datorn...*hehe*
    Ja klasrt du ska lägga in det i datan. Har du vägt dig hemma förut typ samma dag som du vägt dig hos vv så du vet att era vågar är lite halvlika?
    Grattis till viktminskningen heja heja
  • Kaxmaja

Upptäckte nu att min veckobonus är nere på 0. Jag har absolut inte ätit upp den. Har haft 4-8 points tillgoda varje dag denna vecka. Någon som har en idé om vad som hänt?

• Gulletuss
    Kaxmaja skrev 2010-03-25 07:59:01 följande:
    Upptäckte nu att min veckobonus är nere på 0. Jag har absolut inte ätit upp den. Har haft 4-8 points tillgoda varje dag denna vecka. Någon som har en idé om vad som hänt?
    Mysko! Har ingen aning om vad den har hittat på.

Jag har haft en tung och tråkig vecka hittills, med sjuka barn - IGEN. Känt mej småhungrig och sugen mest hela tiden, i obalans helt enkelt!
    Men i dag känns det bättre. Och jag tjuvvägde mej i morse och det hade gått neråt i alla fall.
  • Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-25 12:27:17 följande:
    Mysko! Har ingen aning om vad den har hittat på. Jag har haft en tung och tråkig vecka hittills, med sjuka barn - IGEN. Känt mej småhungrig och sugen mest hela tiden, i obalans helt enkelt! Men i dag känns det bättre. Och jag tjuvvägde mej i morse och det hade gått neråt i alla fall.
    Här är vi oxå sjuka. Jag äör irriterad i halsen
  • stockrosen

Här är vi också småförkylda. Plus att jag hade mjölkstockning inatt med hög feber och tre timmars söm...........Och min tös har precis börjat snora och låter konstig när hon andas.....

Men vägde mig imorse och har på 7 veckor gått ner 6 kg. Det är väl helt okej

• Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-25 13:56:02 följande:
    Här är vi också småförkylda. Plus att jag hade mjölkstockning inatt med hög feber och tre timmars söm...........Och min tös har precis börjat snora och låter konstig när hon andas..... Men vägde mig imorse och har på 7 veckor gått ner 6 kg. Det är väl helt okej
    Det är super bra jobbat

Jag slutade amma i lördags efter att ha varit gravid och ammat konstant de senaste 3 åren
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna