• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • uniMog

Själv har jag vägning idag och är medveten om att jag har tur om jag inte gått upp.....

I can Cum Lauder
  • Baby

Jag hade gått ner 0.6 trots att brösten är sprängfulla med mjölk, så jag är helnöjd med det. Undrar hur länge det tar innan mjölken "försvinner" när man slutat amma? Hoppas en del av det är borta till nästa vägning iaf. Jag känner ju att dom väger massor nu.

• Baby

Funderade på det där med pizza... Om en margarita är 29 points så borde väl oxå en vanlig vegetarisk pizza oxå vara 29 va? Någon som vet? Min man tjatar som tusan om pizza...

• Johanna77

Hej!
    Här vill jag hänga med. har gått ner 7,1 kg nu.

Har vägning på tisdagar. Hoppas på minus även nästa vecka....

• Baby
    Johanna77 skrev 2010-02-19 09:02:42 följande:
    Hej!Här vill jag hänga med. har gått ner 7,1 kg nu. Har vägning på tisdagar. Hoppas på minus även nästa vecka....
    7,1... Inte illa! Bra jobbat.
  • uniMog
    Baby skrev 2010-02-19 08:59:30 följande:
    Funderade på det där med pizza... Om en margarita är 29 points så borde väl oxå en vanlig vegetarisk pizza oxå vara 29 va? Någon som vet? Min man tjatar som tusan om pizza...
    Kan du inte äta något annat på pizzerian? Eller köpa barnpizza? Eller äta en halv?
    I can Cum Lauder
  • uniMog

....be om mindre ost, vegetariska pålägg...

I can Cum Lauder
  • uniMog

6 hekto ner!! Det går långsamt men neråt! 1,8 totalt nu.

I can Cum Lauder
  • Baby
    Pejgan skrev 2010-02-19 09:13:50 följande:
    Kan du inte äta något annat på pizzerian? Eller köpa barnpizza? Eller äta en halv?
    Jo visst kan jag det men om jag ska vara ärligt så suger det lite efter pizza även för min del
    Men eller hur borde en vegetarisk pizza vara 29 points?
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna