• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • mammatilleliasa

De e tur att man inte är såld på semlor iallafall.. ;)

• Annkris

Efter frukost och lunch idag har jag 20pp kvar, av dessa går 5 till middagen. Efter den halva semlan på 8 pp har jag fortfarande 7 pp kvar, utan att behöva nalla av vecko- eller aktivitetesbonus.

• Baby

Idag på vår öppna förskola hade dom bullat upp med massor av semlor för 5:- styck. Dom luktade heeeelt otroligt gott, men jag är så stolt över mig själv som stog emot. Jag har inte points till nån semla idag då vi ska äta burgare till middag.

• Flyssel

Nu har jag tagit steget och anmält mig till VV online! Eftersom jag var på mammaträff med fikabröd och varmkorv idag så såg första dagens points inte så bra ut, men det rättar väl till sig med tiden!

• mammatilleliasa
    Flyssel skrev 2010-02-16 18:08:12 följande:
    Nu har jag tagit steget och anmält mig till VV online! Eftersom jag var på mammaträff med fikabröd och varmkorv idag så såg första dagens points inte så bra ut, men det rättar väl till sig med tiden!
    Jag lär mig nya saker varje dag och de e väl de hela grejen går ut på att ändra sitt gamla mönster.. :)
    Jag vet att de kommer funka jätte bra! :)
  • uniMog

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH surt granatäpple är verkligen vansinnigt surt...

I can Cum Lauder
  • Flyssel
    mammatilleliasa skrev 2010-02-16 18:17:15 följande:
    Jag lär mig nya saker varje dag och de e väl de hela grejen går ut på att ändra sitt gamla mönster.. :)Jag vet att de kommer funka jätte bra! :)
    Tack, ja jag hoppas att det här ger resultat!! Jag har varit med i VV förut och gått ner 15 kilo, men det gick jag upp igen under mina graviditeter, så nu behöver jag stöd igen.
  • eilien

Hur går det med vikttråden kan inte någon starta en?
    Här var det vägning i går -1,0 kg, mycket nöjd med detta 0,8 kvar till mina 10% sen är det bara 6 kilo kvar =)
    På torsdag blir det semla på jobbet så det blev ingen idag =(

• Jessa6

I morgon ska jag äntligen väga mig igen efter att ha varit sjuk förra veckan, hoppas ju på ett kg iallafall. Har sommål att ta ett halvt kilo i veckan, helst nu när jag inte tränar eller motionerar ett smack. Är ff så jäkla förkyld så jag känner inte smaken på maten...

• mammatilleliasa

Kan inte du starta en? :)

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna