• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • stockrosen
    Flyssel skrev 2010-02-16 18:25:55 följande:
    Tack, ja jag hoppas att det här ger resultat!! Jag har varit med i VV förut och gått ner 15 kilo, men det gick jag upp igen under mina graviditeter, så nu behöver jag stöd igen.
    Hej nyssel!
    Vi "lostare" får kämpa tillsammans. Tänk på Sawyer *ha ha*
  • Flyssel
    stockrosen skrev 2010-02-16 22:15:04 följande:
    Hej nyssel!Vi "lostare" får kämpa tillsammans. Tänk på Sawyer *ha ha*
    Ja precis! Vi kan ha en egen klubb som vi kallar Weight-Lost
  • stockrosen
    Flyssel skrev 2010-02-16 22:36:10 följande:
    Ja precis! Vi kan ha en egen klubb som vi kallar Weight-Lost
    Ha ha ha Det ÄR JU UNDERBART!!!!
  • Baby

Vägning imorgon, slutade amma igår så det känns som att jag bär runt på 2kg extra bröst-vikt. Dolly Parton; släng dig i väggen! Kommer inte se bra ut på vågen imorgon....

• Jessa6

-1,3 på vågen idag, är väl nöjd med det men det var på 2 veckor så det är ju itne så mycket per vecka men minus är ju minus!!

Jag frågade idag om jag fick materialet från förra veckan eftersom jag var sjuk då och även är månadsmedlem och då ska man ju få ta del av materialet men det hade hon inget och veckans material var slut så jag fick inget denna gången heller, är inte det för jäkla kasst!! Vad betalar vi för egentligen, ska ringa till VV i morgon och säga att de får minsann skicka det, har man betalt så får man inget material, vad är det liksom??

• mammatilleliasa
    Jessa6 skrev 2010-02-17 22:09:37 följande:
    -1,3 på vågen idag, är väl nöjd med det men det var på 2 veckor så det är ju itne så mycket per vecka men minus är ju minus!!Jag frågade idag om jag fick materialet från förra veckan eftersom jag var sjuk då och även är månadsmedlem och då ska man ju få ta del av materialet men det hade hon inget och veckans material var slut så jag fick inget denna gången heller, är inte det för jäkla kasst!! Vad betalar vi för egentligen, ska ringa till VV i morgon och säga att de får minsann skicka det, har man betalt så får man inget material, vad är det liksom??
    Jag känner att efter v4 så när man går på möte får man veckansviktiga och i den står samma som de pratar om på mötet.. Jag trodde att de skulle vara mera matrial än de.. Vet att när styvmorsan va me hade hon 36 olika häften med olika tips osv..
    Men jag tycker du ska kräva ditt matrial annars pengarna tillbaka!
  • Baby

Recept tips: Från "Smala Italien" kokboken. Medelhavsgryta! MUMS!!!!

• Kkarin

Jag tycker att det går tungt nu. Har varit duktig men det känns som om det inte händer nåt.

• mammatilleliasa
    Kkarin skrev 2010-02-19 00:02:28 följande:
    Jag tycker att det går tungt nu. Har varit duktig men det känns som om det inte händer nåt.
    Samma här! :(
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna