• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Gulletuss

Å Mian80!!! TACK!!!! {#lang_emotions_sunny} Den bloggen ska jag lusläsa när jag hinner! Så bra men lite färdiga förslag och recept med pp uträknade!!! I LIKE!!!!

• uniMog

en väldigt udda men kul idé som måste provas.. blomkålspizzabotten!

1½-2dl riven och lättkokt blomkål

1 ägg

1½-2dl mozarella

Pizzakryddor..

Blanda i en bunke, tryck ut på plåt och grädda. Hepp!

Ska prova att göra i helgen
    I can Cum Lauder
  • Jessa6

5% mål nått i går men det går sakta tycker jag, bara gått ner 0,3 kg i går....åh så segt...

• MUM CC

Oj, vad duktiga ni är tjejer!
    Själv har jag tappat fokus... ska försöka hitta tillbaka. MÅSTE gå och väga mig på tisdag (har inte varit där på 2 veckor), om inte annat för att få allt svart på vitt hur syndig jag har varit...

• stockrosen

Jag tycker det går sakta....
    På tre veckor har jag gått ner 2,3 kg.
    Jag gick ner tre kilo första veckan med GI......
    Men jag äter mer nu. Skulle nog kunna gå ner mer om jag skippade alla duoval men jag vet inte hur jag skulle klara mig utan duoval.....

• stockrosen
    Mian80 skrev 2010-02-25 16:52:27 följande:
    Välkomna in på bloggen och kika på nästa veckas matsedel. Kanske finns det något recept som passar er? enlattarevecka.wordpress.com/
    ohhh tusen tack för bloggen. Toppen! {#lang_emotions_flower}
  • Flyssel

Stockrosen: Även om det känns trögt så kommer viktnedgången att bli mer hållbar om du går ner i den här takten istället för med 3 kilo i veckan, det lovar jag.
    Den här artikeln är kanske vinklad eftersom den ligger på VV:s hemsida, men enligt den så beror den kraftiga viktnedgången med GI på att man förlorar mycket vätska i början, och då är ju vågresultatet inte helt pålitligt.
    www.viktvaktarna.se/util/art/index_art.aspx&art_id=9200282

• Kkarin

MUM CC: ta tjuren vid hornen och gå och väg dig. Det kommer att kännas som en nystart att börja på en ny vecka. Och har du gått upp är ju chansen ännu större att du går ner till nästa gång.

Mian 80: Verkligen en superbra blogg. Det fanns så mycket gott där. Den är placerad bland mina absoluta favoritlänkar nu.

• Gulletuss

Nu är hela helgens alla mål planerade och inlagda i checklistan! SKÖNT!
    Det blir t.o.m. efterrrätt till söndagsmiddagen! Utan att nalla på veckobonusen!

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna