060810 skrev 2010-03-31 22:43:25 följande:
Hann inte ta någon Lergigan igår innan min dotter kräktes massa slem o annat äckel (hon har astma)... Fy sen ville jag då inte äta något o struntade i den. Idag har det gått relativt bra utan med. Har gått runt på stan med dottern o tittat på bebissaker även om jag har sjukt svårt att köpa något så dottern fick köpa en liten gosekanin till sin lillasyster som hon sa ha när hon kommit ut. Hon får ju inte ha kläder på sig i början (första veckorna kanske t o m) så det känns lite dumt att köpa trots att jag har köpt en del innan jag fick reda på missbildningen. Så hon får nog ha neutrala kläder när hon väl får börja ha det eller så får jag bege mig ut på shoppingrunda! :) Imorgon ska jag försöka ta det lugnt.. Gaviscon klarar jag bara inte av att ta... fan det kräker man ju upp på en gång det skitet.. BLÄ!! imponerad om du klarar att stoppa i det det äcklet...
Gaviscon är ett under av godhet om man jämför med Visiblin! V måste jag lämna slatten på varje gång.
Tog G en hel dag o sedan dess känns det som att jag nästan blev av med halsbrännan så inte behövt ta mer. Sedan blev jag lite sur att jag tog den efter linserna så järnet blev svårare att ta upp.
Än så länge går G bra.
Gullig storasyster

Får hon inte ha kläder? Är det pga operationer o dränering o monitorer o sådant? I sådana fall kanske man kan göra hål i kläderna så det inte känns så sjukhusmässigt.
Du får satsa mer på större storlekar. Egentligen är det roligare eftersom de används längre. Hoppas hoppas att det kommer att gå bra!!
Tänker köpa massor. Måste ju ha något kul medans man väntar!
Blev en kräkskål på IKEA. Stod o gjorde en halvEmil, du vet, försökte lägga in ansiktet i skålen o försökte beräkna om det skulle skvätta åt sidorna

Såg nog knäppt ut.
Om jag slipper använda den kan den uppgraderas till en vispskål. Min har oxå gummiring!
Sedan blev det en HG-låda på hjul att ha under sängbordet. O tusen små glassformar. Får enklast ner glass.
Lever du fortfarande drogfritt? ;)