kattislofberg skrev 2010-05-12 15:24:56 följande:
Jag vill ha råd oc synpunker! Ni som orkar och vill - läs min blogg och kom med era synpunkter, här eller i bloggen. Det handlar om den här refluxstudien, ska vi delta eller ej???
katarinalofberg.blogspot.com/2010/05/svara-be...Vi är med.
Hittade hit nu, skönt med en tråd där det finns likasinnade.
Dock har jag en fråga. Min 1 åring går på profylax sen hon föddes. De märkte det redan i magen eftersom jag hade alldeles för mycket vatten och gjorde massa extra UL. Eller vidgat njurbäcken upptäckte det.
Har ni andra föräldrar märkt att era barn är sjukare än andra? Har lättare att dra på sig infektioner? Min dotter är JÄMT förkyld, har feber, öroninflammation med mera. Gör den där lilla pencillindosen att deras immunförsvar blir sämre (penicillin dödar ju trots allt bakterier, goda som onda). Jag ber om ursäkt om detta redan finns i tråden, har inte hunnit läsa igenom utan är ny.
Någon som har ett barn där det faktiskt har gått tillbaka av sig själv? Min dotter har tydligen väldigt mycket reflux, så de är tveksamma att det går tillbaka. Men på grund av alla sjukdomar har vi avbokat tider sen i oktober...känns inte kul. Men ska in och göra lite andra tester där de inte behöver söva henne.