• angeni

bf-juni västerås

Äntligen hittade jag hit, har letat ett par dagar nu men nu så:)

Ultraljud idag:) Ska bli spännande.

Lördag fungerar för oss för då kan maken ta Lina:)

• angeni

Varit på ultraljud nu, blev omräknad till 25 juni, midsommarafton och min lillebrors 20-års dag. Hoppas verkligen bebis kommer innan dess...

12 imorgon, men var ligger spicy hot?

• angeni

Jag skrev lite fel igår, jag skrev att vi skulle träffas idag, men det är ju på lördag. Det är väldigt lätt att vara lite snurrig när man just sett bebis:)

Jag tycker vi gör en lista på vilka som kommer, lite lättare då att hålla reda på hur många vi blir, om vi blir väldigt många kanske det är bäst att boka bord innan så vi vet att vi får plats?

Lördag 12,00 Spicy Hot:

Angeni

• angeni

Visst är det spicy hot som ligger där vid polishuset?

Isåfall har vi ätit där tidigare:) Och det är jättegott där.

• angeni

Okej, för på kartan såg det ut som det var det vid polishuset. Men då får vi tänka om så att jag kommer till rätt ställe.

• angeni

Tur att man inte är orienterare, då jag totalt tittat på kartan åt fel håll:P aja så det kan bli.

• angeni

Tur att man inte är ensam på att läsa kartor fel då

Men vilken parkering blir närmast? Bäst att fråga så jag inte tänker fel håll igen:P

• angeni

Hej alla:)

Tack för en trevlig lunch igår, var riktigt skönt att komma iväg hemifrån:)

Nu är det mycket framöver, Lina ska till uppsala och sövas och undersökas för trånga urinledare, sedan ett till ultraljud för att kolla njurarna på nästa bebis. Samt bestämma oss om vi ska renovera eller sälja. Ursh det sista är inte kul alls... Vi vill båda olika så det är svårt att bestämma sig.

Hoppas alla haft en bra och trevlig helg. Här har det blivit kortspel hela helgen med mina föräldrar i kungsör:) Med väldigt god mat och trevligt sällskap:)

• angeni

Mumsmaräng: Vi vill ha större, har just nu bara 1 sovrum uppe och sover i två halvdanna rum i källaren. Detta då vi gjorde portal mellan ett sovrum och vardagsrummet förra året. Blev jättefint men då hade vi inte räknat med att få en bebis till så snabbt.

Men försäljningen går inge vidare och vi kommer stå med skulder kvar på mint 100 tusen vid en försäljning. Så det är antingen det eller att renovera och få mer skuld.
    Lite svårt val...

Svar på tråden bf-juni västerås