• angeni

bf-juni västerås

tessan27 skrev 2010-02-11 14:30:33 följande:
    Tack ska du ha. Hallsta är väl ett trevligt ställe att bo på. Vart i Hallsta bor ni??
    Fredhem bor vi på. Ni då?
  • angeni

Och nej vi bor inte på fredhem, trodde det:-P Men vi bor Barnängen...

• angeni
    tessan27 skrev 2010-02-11 14:37:15 följande:
    vi bor på Duvhällarna
    Där vill vi med bo
  • angeni
    tessan27 skrev 2010-02-11 14:39:22 följande:
    Såg att det var ett hus på Mogatan till salu...
    2 stycken. Vi har haft vårt till salu sedan oktober och det händer inget. Svärföräldrarna bor med på mogatan, den bättre delen av svärföräldrarna(sambons far)

Har den andra jobbiga svärföräldrern på samma gata just nu... bläääää.. haha vill verkligen flytta.
  • angeni

V gick inte på någon föräldrautbildning eller på förlossningsinformationen. Vår BM hade en privat genomgång för oss och det spelade ju ingen roll då jag blev snittad iallafall så hade ingen nytta av informationen i efterhand.

• angeni

Hippygirl - vi tänker precis likadant. Vi har så mycket kvar sedan Lina. Barnvagn och kläder osv. Men ingen bilbarnstol. Den sålde jag till kompisen när hon fick bebis.

Men det slog mej med att vi måste ju ha en säng till... Och syskonvagn såklart. Det är en himla djungel. Dock så har vi några kandidater

Nu börjar jag känna panik med att sälja huset. Har nu trillat i 2 av våra 3 trappor som finns totalt. Förra veckan eller när det var så trillade jag i trappen ner till källaren. Denna gången halkade jag på trappen utanför när vi skulle gå till bilen. Så ursh vad ont jag har i ryggen och rumpan.. Det är inge vidare roligt. Tur i oturen så har jag inte slagit i magen en enda gång.
    Men om man gör det, måste man åka in på kontroll då? Kanske tänkte om någon vet, ifall det händer igen:-P haha

• angeni

Jolinsfaster: Nej det är nog inte värt att nämna till en blivande köpare. Just nu står vi i valet och kvalet på att byta mäklare, känns inte som det händer något med den vi har. Ni sålde nyss lägenhet? Vilken mäklare hade ni då? Trivdes ni med den?

Här kan de gå flera dagar efter det att visning varit och vi är fortfarande i ovisshet. Visning var förra måndagen och idag vet vi fortfarande ingenting.. känns inte lovande.

• angeni

Jolinsfaster: Jodå att ligga på har vi fått gjort som hökar. Han har inte ringt oss om inte vi har ringt innan. Det är så värdelöst! De ska ju värna om kundkontakten, det är ju ändå vi som betalar hans lön:-P haha

Vi funderar på att prata runt lite gällande mäklare och arvoden. Vi vill inte betala mycket i mäklaravgift eftersom att de ändå knappt sköter sitt jobb. Här har de inte annonserat vårt hus speciellt mycket alls. Bara på hemnet.

Jag ska försöka att inte trilla något mer nu

• angeni

Mumsmaräng: en skyddsdräkt vore inte fel

Idag så är det visning och vi fick igår äntligen svar på vad som gällde för den förra som kollade förra månadagen. Han behöver en borgenär för att få lånet så han jagar en sådan då hans pappa inte ville ställa upp. När vi var på banken när vi köpte så var borgenär gammalt enligt Nordea men tydligen så är det olika på olika banker eller så har de infört det igen på grund av det ekonomiska läget.

Nätterna ja, de är jobbiga... Har nästan 4 timmars intervaller på nätterna som jag vaknar och måste gå och kissa på. Det är skitdrygt man önskar man kunde ligga där och sova som sambon. som en skjuten varje natt och aldrig gå upp.. Avundsjukan kommer

Huvudvärk är dock ett vanligt symptom för mig, varenda dag denna veckan. Är lite oroligt för att blodtrycket är på väg upp. Ska inte till BM förrän 2 mars. Men får hålla mig tills dess. Har redan varit där en gång innan för kontroll av blodtrycket pga huvudvärk och då låg det super bra Bara hoppas det inte ökar något.

Hippygirl: Hur är det med ditt blodtryck? Tänkte eftersom att du hade Help eller hur det stavas förra gången.

• angeni

Vi har emmaljunga city cross väldigt smidig vagn med 4 fasta hjul.
    Fungerar utmärkt i både snö och grus.

Svar på tråden bf-juni västerås