bf-juni västerås
Marafara - jag håller med dig om att det itne ska vara så enkelt att få snitt, för när man läser på familjeliv så får man en uppfattning av att vissa bara säger jag vill ha ett snitt, utan någon som helst orsak och då får det. Klart ska man ha en orsak till varför man ska ha ett snitt.
hippygirl - vilken läkare är det du har träffat? Låter inte som samma läkare iallafall. Eftersom den du träffade lyssnade på dig vilket denna inte gjorde.
Jag blev idag uppringd av Klara barnmorska och det är ju ett skämt i sig. Jag fick tid den 3 maj. Känns som det är väldigt tätt inpå en förlossning. Och hon sa ju att det blir en del möten innan det är klart och då börjar man känna ännu mer stress att hur ska man hinna detta.
Jag tog upp med min barnmorska redan vid inskrivningen allt om detta kring förlossningen som gjorde att jag ville ha ett snitt men jag fick ingen tid till specen förrän nu i vecka 29.
Nu väntar jag på att specmödravårdens chef ska ringa och se om jag får remiss skickad någon annanstans. Snittet i sig är inte det viktigaste känner jag just nu när man har smält allt lite, däremot så vill jag inte bli bemött av någon som får mig att ångra att jag väntar barn och inte kan lyssna på sin patient.
Igår spenderades hela dagen bakandes med en kompis som med är mammaledig. Sambon fick även för sig att vi ska byta bil nu mitt uppe i husförsäljning så den ska vi åka och kolla på idag. känns som dagen är ganska fullspcäkad
Ha det bra alla andra och så ses vi i helgen
)