• angeni

bf-juni västerås

Marafara: Det där känner jag igen, fick byta i vecka 8 förra gången. Denna gången känns det inte som brösten växt något ännu till min lycka och sambons misstycke:P Men jag använder samma bh:ar som förra gången. De är knappast sexiga, men utan byglar så det är så skönt:)

• angeni

Fika hos Elin på skälby kl 14.

Lördag 6/2 - Jenny

Söndag 7/2 - Jenny

Lördag 13/2

Söndag 14/2

Lördag 20/2 - Jenny

Söndag 21/2 - Jenny

Söndag 28/2 - Jenny

så är det bara att skriva upp er där det passar bäst och så tar vi den dagen flest kan :)

• angeni

Här har magen börjat komma känns det som, vecka 20 nu.
    Har inte gått upp något ännu, vilket bara känns bra men det kommer väl.

Men gud vad jag är trött på snön nu, jag tycker vi inte får göra något annat än att skotta hela tiden.. Det är ju skit. Men visst är det fint med men nu kan det vara slut på detta.

Uppsala imorgon, Lina ska sövas och urinvägarna ska undersökas. Kommer bli en riktigt lång dag. Hoppas bara det går bra. Tur bara att sambon har lätt att få ledigt.
    Ska vara där imorgon 06,45 så blir tidigt i säng ikväll och Lina och jag missar vår sovmorgon som idag var hennes inte över förrän straxt innan 11. Kan man hoppas på att nästa barn är lika morgontrött;)

• angeni

Tack för mailet med adress, tur att man har gps

Lina kommer följa med så det ska bli kul och se hur det går.

Var till uppsala idag och undersökte henne. Allt gick jättebra och man kna inte se på henne att hon har varit sövd alls. Vi fick reslutatet direkt till skillnad från här hemma och det var jättebra reslutat. Det visade sig att inget var fel på urinvägarna och att hon bara har reflux grad 2 på ena njuren och 3 på andra och det är av mild grad så det finns möjlighet att det växer bort annars så är det ett väldigt enkelt ingrepp. Skönt att höra

• angeni

Jaha så har jag gjort samma sak som sambon gjorde i somras... Jag har trillat i trappen. Vår trapp är en spiraltrappa ner i källaren och den är inte så stor heller. Vet ej hur jag ramlade men slog i rygg och höft så jag har jätteont.

Nu vet vi i vilken ordning det blir renovering iallafall! Trappen första hand

annars mår vi bara bra, sparkar för fullt och lite trött. ses på söndag!

• angeni

Här ska vi ha visning på måndag men ingen anmäld inget bra tecken...

Så nu blir det att renovera istället, bara vi får lån på beloppet. Är dock ganska mycket pengar det handlar om. Men det är det värt!

Här håller vi nog på att bli lite förkylda, har huvudvärk samt täppt näsa. Sambon har varit snuvig ett tag. Men jag tror Lina har klarat sig än så länge

Vecka 20+0 imorgon, känns bra! UL på tisdag för att kolla njurar, ska bli så kul att se den lilla igen:)

• angeni

Hej alla! Hoppas ni är friskare än vad vi är....

Här ligger vi i rejäl förkylning. Ögonen rinner och världens snuva och halsont. Vill inte smitta någon så vi kommer inte idag. Tråkigt men är bättre att bli frisk. Inte så lätt att köra heller när ena ögat rinner för fullt:-P hehe

Ser nu fram emot den 28/2 och ska verkligen vara frisk då så vi kan komma

Hoppas ni får det trevligt och vi ses senare!

• angeni

Vi vill med göra könsultraljud, vad kostar det att göra på sibylleklinken i sthlm?

• angeni

Mumsmaräng: Tack för svaret, nu kanske jag kan övertala sambon att åka iallafall när det inte kostade så mycket Han vill nämligen inte betala 1000 kr för att få veta könet. Men jag tycker det är mysigt, då vi inte tog reda på det med första barnet.

Var det lång väntetid?

Grattis sweetie till en av varje

Svar på tråden bf-juni västerås