• angeni

bf-juni västerås

Läskigt att få svamp mellan brösten. Hoppas verkligen man inte får det.

Igår var vi på släktträff och många blickar mot magen och viskande blev det. Många verkar inte våga fråga rakt ut. Men den går verkligen inte att dölja. På bara några veckor har den växt till sig gigantisk enligt mig.

Insnöade är vi, kommer inte ut med bilen idag, är hemma hos mamma och pappa på landet så gubbarna är ute och skottar:-P
    Skottade i fredags hemma då Lina sov i bilen när vi kom hem så jag ville inte väcka henne så jag tänkte jag kan ju skotta så är jag ändå ute så jag ser om hon vaknar. Och sträckte mig i ljumsken..... Så nu blir det inge mer skottning för mig.

Nästa söndag ser vi fram emot Var har det bestämts att vi ska vara?

Huset är nog sålt nu, dock med världens underpris. 100 tusen under vad vi köpte det för, vilket resluterar i skulder. Så nu letar vi lägenhet i hallsta, västerås eller köping. Har lagt 2 intresseanmälningar, en 2 med hiss och en 3 med hiss. För att spara lite pengar och betala av skulden.

• angeni

Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni

• angeni

Hippygirl: Jo vi kollar runt med Hittills har jag hittat en lägenhet i köping. Dock är den ganska liten men man kan ju ta en större sedan när vi betalat tillbaka lite:)
    Det största positiva är att jag kommer bort från svärmor haha

• angeni

Vill med åka dit och kolla lite Ska försöka få med sambon.

Idag går man som på nålar... Vi väntar på att få veta om han har fått lös sina aktier så att vi kan få vårt hus sålt. Vi skulle få veta mer idag då han skulle få reda på det idag.

Sedan så kommer sambon bli sen idag och han vill inte jag ska sitta ensam hemma... Men vad ska jag hitta på? Har ju knappast lust att shoppa med denna magen och det snöar... Blä.

Vet ej hur många dagar jag har kvar, men eftersom jag står sist på listan har jag flest dagar kvar:-P

• angeni

Ser verkligen fram emot söndagen. Ska bli så skönt att komma hemifrån en stund. Sambon får ta dottern så jag kan få en lugn stund

Som alla andra frågat: Ska vi ta med oss något?

• angeni

Här har vi många frivilliga barnvakter, sambons mor på samma gata....
    Sambons far i samma ort. Mamma coh mats i kungsör en bit att åka men de är gärna barnvakter

• angeni

Nu är jag besviken och på humör för att gnälla lite:-P

Vi hade tankar att åka till tänndalen(stugan) i påsk. Och sambon frågade om stugan då. Men nej då då ska svärfar och hans sambo åka upp. De skulle ju för sjutton åka nu sportlovet. Vi som ville åka dit med mamma och mats. Men det verkar ju skita sig.... Fan också. De är alltid där och vi verkar inte få tillgång till stugan någon gång förutom sommartid....

Vill inte åka med dem heller då de är tråkiga och sedan så har de hennes son på 12 eller vad han är så det blir lätt ganska jobbigt. Och visst de säger kanske att vi kan följa med men så säger de nej när vi säger att mamma coh mats ska följa med då tycker hon helt plötsligt att det blir för rörigt.. släktingar... blä...

Tänkte att det är sista möjligheten att åka upp innan förlossningen då det är 4 timmar med bil till närmaste sjukhus.

• angeni

Nu är det en riktigt skitdag... Sitter hemma och gråter....

Vi som hoppats i en vecka men nu sket det sig... Vi hade det väl redan på känn igår men man hoppades ju ändå... Vi kommer inte bli av med huset Bara motgångar hela tiden. Hur orkar man egentligen?

Vi trivs ju inte här för fem öre och vi blir inte av med det heller Nu står vi i valet och kvalet, ska vi fortsätta och bli besvikna gång på gång eller ska vi trots att vi inte trivs, bo kvar?

Hoppas ni andra haft mycket bättre dag än oss! Och nu ser jag bara ännu mer fram emot söndag för att få tänka på annat.

• angeni

Happy73: Han säger väl ingenting känns det som. Vi har ju kämpat på så länge nu med olika visningar hit och dit och det blir ingen ordning alls på något. Vi ska prata ikväll sambo och jag så får vi se vad vi lutar åt.

Men en riktigt tung dag har det varit idag. Och många tårar

• angeni

Nu har vi fått barnvakt ikväll så vi ska åka in på babykvällen. Vi lämnar ju in vår bil idag så då står vi utan bilbarnstol så jag tänkte att då kan vi ju bara åka om vi får barnvakt. Och det är väl enda fördelen med svärmor nära att man behöver inte ha bilen för att lämna Lina
    Men annars också den enda..

Igår var vi in på bauhaus och bokade tid för offert på att göra om badrummet här hemma. Det är inte så dåligt men vi vill kakla hela och byta badrumsmöbler. Läste någonstans att det inte är så svårt att kakla själva. Golvet är ju redan klinker på så det tänker vi inte riva upp det får vara. Men väggarna ska kaklas.

Vi satt och pratade igår och gjorde en lista på vad vi kan göra för att kanske få upp attraktionen på huset lite. Känns väldigt jobbigt men vi har sagt upp med mäklaren iallafall. Och nu kämpar vi på och sedan så blir det att prova sälja igen med annan mäklare.

Svar på tråden bf-juni västerås