bf-juni västerås
Nu kommer det jag inte hopppas på.... Det blir nog malmö för sambon att jobba. Lite kort om vårt förhållande. Vi har varit ifrån varandra 2 nätter på 3 år.. Inte mycket alls. Från första natten sov han hos mig och det tog ju inte slut utan gick ju utmärkt vidare.
Nu känns det jättejobbigt att vara ifrån varandra mån-fredag....
Låter kanske larvigt, men är man inte van så är man inte. Samt att jag kommer inte orka ta hand om Lina själv utan någon avlastning alls de dagarna.
Därför kommer jag bo hemma hos mamma och mats under den veckan i kungsör. Snällt att jag får vara där. Samtidigt kommer nog jag och mamma gå i taket på varandra minst 5 gånger under den tiden men jag får ju avlastning med Lina. Det är viktigast nu när man är stor och klumpig och man blir ju knappast mindre
haha
Så vihk om du vill fika någon dag när jag ändå är där vore jättekul så jag slipper sitta inne varje dag
Bezilia: Lite avundsjuk på att ni får 11 veckor tillsammans. Hoppas vi får något liknande. Sambon jobbar ju med montering i lägenheter och fastighetsägare vill inte ha dem springa där varken jul eller sommar, känns ju positivt
Men kan aldrig drömma om 11 veckor.