Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

när var ni till BVC första gången efter födeln? En vecka efter eller var det två??

för oss spelar det nog inte så stor roll vilken tid det blir men på fm låter ju bra.

• happy73

ageni å vad skönt att du snart snusar bebis. Skönt också o bli snittad när bebisen är så stor

• happy73

jolinsfaster haha ja det namnet tyckte jag att vi skulle ge honom. Men sambon vill inte. Hade som förslag redan då Isak skulle få ett namn. Vi har lite funderingar på två namn men vi är inte riktigt säkra ännu.

Hur var det. Hade alla födda barn i tråden fått namn?

Imorgon ska jag till BVC på gryta. Jag ska gå till en som heter Åsa. Hon verkar super trevlig någon som vet något om BVC på gryta?

• happy73

ska vi bestämma någon tid till på fredag? förslag kl 11 vallby

• happy73

Angeni ett stort grattis till pojkenNalle

Tack alla för trevligt fika. Så kul o få se alla nya härliga bebisar. Jag får lite panik när man ser att på några veckor växer de så mycket. Jag vill ju inte att det ska gå för fort.

Jag hakar gärna på fika bad säg bara till. Ev åker vi o badar någonstans i morgon. Har ni tråkigt o vill med är det bara att slå en pling.

• happy73

Glömde fråga. Har ni ställt era små i kö till dagis.Vika dagis ska ni sätta dem på?

• happy73

vi skulle nog kunna hänga på o bada men vi kanske åker dit lite tidigare.

Framnes badet Tisdag eftermiddag
    Mumsmaräng
    Happy73

perni80 hur är det med er. Saknar dig

• happy73

mums Jag vet  inte hur det blir med badet i morgon. Isak har varit dålig i magen i två dagar här o vi kämpar med att få i honom mat. Men är han okej o mår bra så kommer vi nog.

• happy73

Grattis Melvin på 1 månadersdagenNalle

Här håller sambon på o lägga golv i värmen medans jag roar mig här nice.

Ett litet tips till skrikande barn på affarer eller andra ställen. Vi brukar bara stoppa in ett finger i munnen på bebisen så kan de suga en liten stund. Då hinner man om man har tur handla klart. Annars är ju napp en lösning.

Det blir ingen österlen resa för oss utan vi fick erbjudande o åka på båtsemester med mina föräldrar i stället. Så vi kommer nappa på det erbjudandet.Billigare i inte så långt att åka.

Är det någon som vill ta en tripp till parkenzoo någon dag så hänger jag o barnen gärna på

• happy73

Hej hej. Vi har varit i stugan några dagar o vad skönt det är med svärisar som avlastar oss. Det är nästan så att man får tigga tillbaka dem =). i morgon eller onsdag åker vi på båtsemester med mina föräldrar så jag kommer sakna er här. Men jag får väl läsa ikapp sedan.

Kram på er.

Svar på tråden bf-juni västerås