bf-juni västerås
Grattis skuggspel til pojkarna.
Visst kommer du älska o ta till dig killarna men som sagt låt det ta den tid det tar. Jag tyckte jag hade snabb förlossning men du hade nog snabbare. Jag tror man inte riktigt hänger med psykiskt när det går så fort o då fick ju du två stycken också.Angående Babybjörn så går det ju att ha barnet utåt när de är stadiga i huvudet men de har ju inget behov att sitta utåt (mycket intryck). så jag skulle nog vänta med att ha barnet utåt. Det är ju skönt för barnet o ligga innåt mot mammans/pappans bröst när de somnar i bärselet.
Tycker synd om er som inte får sova så mycket. Ger er en styrke kram med mycket energi.
Ja, som sagt var. Nu är vi hemma efter båt semestern o det har både varit skönt o jobbigt. Det blir ju lite mer o passa när storebror två år ska upptäcka allt.
Knodden har fortfarnade inte fått något namn men vi funderar på Jakob eller Frank. Frank har vi tänkt på sedan vi träffade en vuxen Frank på en fest som var väldig rolig. Jakob vet jag inte hur vi kom på. Ni får jätte gärna tycka till.
Fler namn förslag går också bra. Isak heter ju storebror.