Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Tack shia för hjälpen idag.
    Idag åkte jag till odensvi men det var stängt o öppnade kl 13. Då ringde jag shia o fick hjälp med att kolla vallby om det var öppet. Jag åkte dit o då hade de också stängt idag. Då tog jag en sväng till önsta o där var det öppet. Snacka om i o ur bilen med två barn hmm. Kanske ska kolla upp tider innan jag sticker iväg. Vallby har ju öppet måndagar men just denna måndag var det stängt.

• happy73

hippy jag hade gärna följt med men jag har båda hemma. Men är det någon som ska någonstans där syskon är välkomna kan ni väl ringa mig =)

• happy73

Plogen jag kan följa med till viksäng i morgon om det är för syskon också

• happy73

plogen det är bara i morgon som han är ledig sedan från och med nästa vecka går isak på dagis mån-tors 9-14.
    Jag kankse tar en vända till viksäng i morgon

• happy73

Idag har jag beställt rullgardiner från frapp till isaks rum nu är det bara att gå o vänta. Spännande o se om de är fina i verkligheten.

• happy73

i morgon åker jag till vallby efter jag lämnat Isak på dagis vid 9.00. någon som ska med?

• happy73

skuggspel hur upptäckte ni det. Jag misstänker att isak ev har fått det.

Ta hand om er alla fyra o hoppas Loke blir bra snart.

• happy73

Tack så mycket för trevligt fika.
    Idag höll jag på att dö av rädsla. Isak o Frank var på nedervåningen av huset o jag o sambons syster skulle bara gå upp lite snabbt på övervåningen, då hör vi Frank skrika. Jag sprang ner o kollade och då ser jag att isak har vällt vagnen o frank ligger på golvet. Först trodde jag att hela axeln hade hoppat ur led men sedan så såg jag att det var okej. Jag kollade igenom honom o det verkar som att det gick bra. Men nu kommer jag ha super koll på vagnen plus att jag inte tänker lämna honom liggandes någonstans själv ifall isak skulle få för sig något. Jag tror inte att han med vilje vicka vagnen men man blir ju rädd. hua

• happy73

Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta
    Sussi
    HippYgirl
    Angeni
    Cicci10
    Lille Skrutten
    vikh
    Jolinsfaster