Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

hippygirl grattis till ptn vad blev det för modell. Sport, vibe ? vilken färg. Om du vill så är jag med i en pt tråd med många bra tips som jag kan länka dig .

Mumsmaräng jag håller mig gärna kvar här. vill inte ha allt på fb.

• happy73

jag hakar gärna på någon dag när det är för alla åldrar

• happy73

imorgon åker vi till viksäng. häng på om ni vill

• happy73
    Hippy vi har en svart vibe. Jag har hängt skötväskan på handtaget men då har jag ju lillen liggandes. jag viet inte hur det blir när han sitter dar bak sedan. Jag har köpt väskor på ica maxi som jag satt på sidorna om jag ska handla mycket. Kolla in bildtråden i pt tråden så ser du hur det ser ut..
    Vad fin vagnen var. jag var också sugen på en röd sport men isak slog i huvudet på sufletten så därför blev det en vibe.
    Vad fick ni betala för regnskyddet? var det lika som internet butikerna?

Bezilia jag såg att du skrivit nu. synd. Vi får göra ett nytt försök. Angående syskon med på bebis dagar så är det inte okej. Jag tycker man ska respektera det eftersom det finns andra dagar för syskonen.

Jag hänger nog på toill Odensvi på måndag. vilken tid ska vi säga?

name it finns väll inte längre ni kan köpa kläderna på strands
  • happy73

jag hittar gärna på något imorgon

• happy73

Hej tjejr jag dök aldrig upp på odensvi öf Isak och lille bror är snuviga. Vi följer gärna med på något nästa vecka om de är friska. Ni som har stora syskon har ni köpt höstskor? Jag funderar på vincens skor är de bra?

• happy73

Hej jag kommer också försöka gå till vallby öf på fredagar.

hippygirl är du nöjd med vagnen?

Jag kanske hänger på till odensvi på måndag om vi är friska

• happy73

i morgon blir det nog odensvi öf kl 10 vill någon med?

• happy73

Jag kommer gärna på fikat jag också. Jag kunde inte klippa ut o sätta in fika listan hmm så jag skriver så här

Svar på tråden bf-juni västerås