bf-juni västerås
Idag har jag fyndat en helt ny åkpåse för halva priset plus solskydd för halva priset. En bra dag =)
Välkomna alla nya. Kul att ni kommer på onsdag.
Jag har inte läst så noga alla inlägg men hoppas att det är bra med alla
Idag har jag fyndat en helt ny åkpåse för halva priset plus solskydd för halva priset. En bra dag =)
Välkomna alla nya. Kul att ni kommer på onsdag.
Jag har inte läst så noga alla inlägg men hoppas att det är bra med alla
Jag tycker inte att man ska ge bort presenter till gästande barn. Det är ju ditt barn som fyller år.
förlåt att jag inte dök upp. Bil besiktning o plugga matte blev det i stället.
Det gick bra med bilen.
Jag vill också ut o gå med folk. Jag bor ju på gryta är det någon som bor i närheten. Har ju även Isak på rocklunda så man skulle ju kunna gå efter dagis lämning(9)
Låter som ni hade en super mysig träff.
hej hej vi åker till viksäng idag
hej funderar på o köpa en symaskin. Jag vill ha en med over lock eller vad det heter. Är det någon som har nå bra tips märke o vet vad de kostar. Vill inte ha någon värsting
Hänger på i morgon om Frank är pigg. Jag lämnar gärna en slant till någon för fika.
Hej!
Å herre jösses säger jag bara. Stackars lilla Patrick. Jag vet hur otäckt det är. Tur att allt gick bra.
Vill även ge styrkekramar till er med barn som skriker.
Här hemma är det snorigt så ville inte smitta ner er.
Jag vill också se bilder!!!! Kan du adda mig på FB
Jag ska också ta sådana bilder. Har du några tips på vad man ska ha för kläder på sig. Man skulle väl ha tre byten
är det fler här som har fått gått upp på nätterna o byta blöja okläder på knodden?
Frank är titt som tätt helt genom sur. Jag sätter på honom en torr blöja vid 22-22.30 men han blir blöt en då. Han äter ju ganska mycket på natten men man tycker ju att den ska hålla tätt.
ni som ger ersättning. Hur mycket ger ni ? Funderar på att ge lite det sista målet innan läggdags.