Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Hej tjejer!
    Tack för trevligt fika. Jag handlade lite kläder till knodden efter fikat. Köpte En marinblå overall På pop som vi redan har fått använda i stugan.

Fika vallby. menar ni museum eller öf. Det kanske vore kul o träffas på någon öf så kan ju även syskon föjla med plus att skuggspel skulle kunna få lite hjälp med tvillingarna (om du vill ). Jag vet inte när de öppnar men det går ju att ta reda på.

är det några som har kort på sina barnrum som vill lägga ut dem här. Måste få lite tips till lillens o storebrors rum

• happy73

vi har en volvo v70 den är vi jätte nöjda med.

När det gäller mat så har  storebror ätit dåligt hela sommaren. Han har ingen ro att sitta still. Vi låter maten stå framme så att han kan äta lite då o då. Jag tror inte det beror på något syskon när det gäller maten utan mer att det har varit  varmt ute plus att det kanske inte är så intressant just nu.

Tack för era fina bilder på barnrummen. Hoppas fler vill lägga in lite bilder. Hippy vilken fin spis/diskho. Vart har ni köpt den?

ska vi bestämma någon dag för träff?

• happy73

Baqueta vilken fin gardin ni har. Vist var det du som letade så efter bil gardin. vart hittade du gardinen?

• happy73

hmm får nog hoppa på tordag ska få besök vid 11.30. Viksäng är bra. Man får ta en hiss upp till öf men där finns det vagn rum.

• happy73

Hej tjejer jag kanske dyker upp en kortis på viksäng öf. Ska bara kolla lite tider med mitt besök.

Ta gärna med er lite fika om ni är hungriga av er. Det brukar bara finnas the,kaffe och någon hårdmacka att köpa.

marafara vad harligt med turkiet. Vi har bokat resa i oktober till lanzarote så nu måste jag också kolla på lite badkläder o bra amnings kläder till resan.

Är det någon här som har badsolkläder i storlek 98-104 som ni kan tänkas låna ut till Isak.

• happy73

glömde säga att personalen är jätte bra på viksäng öf. De brukar hjälpa till när det kommer tvillingar. Så vill du ha lite hjälp med dem så tveka inte o prata med personalen.

• happy73

å vad snällt av dig. vilken storlek är det?

• happy73

Tack Nihao. Jag fick låna en dräkt av skuggspel o den satt jätte bra. Men är det någon som har en resväska till en vagn som jag kan låna så gör jag gärna det. Jag känner mig som värsta tiggaren men det känn lite onödigt att köpa en väska för 1000 kr bara för en resa.

Hade ni trevligt sedan på viksäng o stannade ni länge. Kul o få se dina sötisar skuggspel.  Jag måste säga att du såg pigg ut också.

• happy73

Hej tjejer jag hade gärna följt med i morgon men ska ner på stan o betala resa o sedan måste jag handla tröjor som man kan amma i.

Ni som tycker om eller vill börja jogga så är vi några få som springer på rocklunda mån, ons,fred o ibland sönd kl 19.00. Följ görna med. Vi har bara sprungit tre gånger eller rättare sagt små lunkat. vi brukar ta 3 km

• happy73

ja vi har det som grund sedan om det inte skulle passa någon gång så kan man ju ändra. Häng på i morgon vett ja

Svar på tråden bf-juni västerås