bf-juni västerås
happy: Jag kan lägga ut bilder här på barnrummet bara jag sitter vid rätt dator:)
happy: Jag kan lägga ut bilder här på barnrummet bara jag sitter vid rätt dator:)
Hippygirl: Hur har ni provat att montera stolarna samt vad för stolar har ni?
Vi har en volvo v70 och det är trångt nog med 2 stolar och hundbur och syskonvagn. Men hittilss har vi gjort så att Lina sitter fram i en hi-way och Patrick sitter bak i mittensätet med Brio primo med bas.
Vi får plats med Linas stol bakom Micke (1,76) så han kan sitta bekvämt. Bakom passagerarsätet går med att använda.
Kan inte en sitta fram i bakåtvänd stol?
Så du har en bakåtvänd i mitten och framåtvänd bältesstol bakom föraren?
Happy: Här kommer bilder om det lyckas.

Här kom bilderna
Här är vårt barnrum till Lina och Patrick vi inrett i källaren
Vita väggar med schabloner samt grön heltäckningsmatta så det blir lite varmare och mjukare att gå på ![]()

Många inlägg på rad nu idag.
Var på bvc idag och vägde Patrick. 5130 gram och 60,1 cm lång
Stora killen. Blir lika glad varje gång vi varit där och ser att han går upp eftersom man inte vet hur mkt de får i sig via amning. Men kommer fortsätta nu att amma.
Ni som har barn sedan tidigare: Hur har de reagerat med maten sedan de fick syskon? Lina har de senaste dagarna ätit ännu sämre än hon redan gjort innan. Hon åt tidigare frukost, lunch och kvällsmat. Nu äter hon typ bara frukost... Det enda som går i är typ pasta. Hon verkar äta lite mer varannan dag.
Nu är det typ så att hon tar maten i munnen och sedan leker med det och spottar ut.
Har provat att låta henne kladda med maten själv men hon äter inte då heller. När vi matar får hon kanske i sig någon tugga...
Vet inte om det har med Patrick att göra eller om det är tänder. då hon har jättebulor i munnen. kanske är en kombination?
lady: Patrick blir med väldigt svettig under amning. Tror det är för att de jobbar mer än när de dricker ur flaska.
Sussi: skönt att höra att man inte är ensam om det med maten till syskonet.
Hej alla:) Hoppas ni haft det bra på öppna förskolan.
Själva håller vi på att måla om huset från den tråkiga gråa till ny fräsch rött:) Målar mellan amningar och läggning av Lina.
Nästa vecka blir det inskolning av Lina på dagis:) Stora tjejen börjar hon bli. Ni som gjort detta tidigare, vad gör man på inskolningen? Vem av oss behöver vara med?
Jolins: Jag blev gravid när Lina var 4 månader. Och allting gick ju jättebra. kände inte av något i snittet alls när magen växte.