bf-juni västerås
Lille skrutten - hoppas att ni får det bättre med Felix snart. Såg hur du höll på. Du är stark som orkar. Jag som hade ett jättesnällt första barn med inge magknip alls tycker att Patrick kan vara jättejobbig då han är tokgnölig och oftast inge nöjd men det har blivit bättre.
Här spenderades söndagsnatten på vanliga akuten. Sambon och Patrick ramlade i trappen när vi skulle gå och sova. Micke liksom slängde Patrick mot trappen för att inte han skulle ramla och slå i klinkergolvet. Och eftersom att han är så liten så fick han komma in på kontroll. Micke fick vara kvar hemma trots bruten tå eftersom Lina sov. Jag och Patrick kom väl in vid kvar i 2 och kom inte därifrån förrän 4. Att man ska få sitta och vänta i nästan 2 timmar på en läkare är ju patetiskt! Nu klarade han sig med bara skrubbsår i huvudet men tänk om han hade haft en blödning? Vad hade inte då kunnat hänt på de 2 timmarna.. Läskigt. Var inte mkt folk på akuten heller. Hörde typ inga människor alls där och tomt i väntrummet.
Patrick var otroligt svår inatt. Han var väldigt övertrött och totalt chockad av upplevelsen samt säkert förvånad att vi inte var hemma i sängen. Ville snutta och vaggas hela tiden. Var så sjukt trött när vi väl kom hem och i säng inatt vid 5 så jag trodde inte jag skulle orka upp idag. Det gjorde vi inte heller förrän halv tolv. Tack snälla dotter.
Lina sa inte ett ljud förrän vi gick upp och satt bara och lekte i sängen.
Så nu har sambon en lila mittentå på foten samt att Patrick har en kompress på huvudet för att såret ska läka mer. Men tur i oturen så fick Patrick inte mer skador än ett skrubbsår, kunde ha gått så mkt värre...
Imorgon dagisinskolning. Hoppas ni har det trevligt på fikat imorgon:)
Nu hoppas jag vi får huset sålt så jag slipper den där läskiga trappen... vi har trillat 4 gånger nu. Jag två och han två. En gång med Patrick.