• angeni

bf-juni västerås

Plogen: man blir utrustad när man har en 1 åring med som haft de andra overallerna

• angeni

Marafara; Samma här, fick inget förlossningsfika efter någon av mina förlossningarn. Verkar vara vanligt vid snitt. Sambon fick dock det denna gången på förlossningen när han satt med Patrick ensam men inte med Lina. Konstigt!

• angeni
    Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta
    Sussi
    HippYgirl
    Angeni

Vi provar att ta oss iväg denna dagen. Men har kanskt 2 ungar om sambon börjat jobba då. Smakportioner kommer jag ihåg sedan Lina var liten, hon spottade allt som inte var frukt typ.
  • angeni

hmm.. Jag skrev ett inlägg tidigare idag men tydligen kom det inte upp här... Skumt..

Jag tar med några Lokaflaskor med olika smak. Jag kommer bara med en bebis som lugnast är då Lina har lite separationsångest vid andra människor. Och då bara gallskriker om hon inte får krypa upp i min famn. Jag får inte ens släppa ner henne så hon sitter i mitt knä det duger inte..

jag har ingen vagn eftersom sambon släpper av mig så åker han och Lina till Ikea och kollar efter spegel till vår hall.

Imorgon försenat läkarbesök. Han kommer vara 10 veckor vid första läkarbesöket, vanliga fall är det 6-8 veckor. Men de verkar inte ha haft några tider innan nu.

• angeni

Var till bvc idag och vägde patrick. Han hade bara gått upp 40 gram på en vecka.. Läskigt. Han som gått upp så bra hittills. Så nu måste vi dit och väga nästa vecka igen.

Tråkigt om jag måste ge upp amningen då han äntligen har börjat äta var tredje timme istället för varannan, kan det ha påverkat viktuppgången? Att den liksom stannar av lite i början?

• angeni

Tack Anna för att vi fick komma till dig Jag ser verkligen fram emot nästa gång, då jag inte kommer iväg så ofta.

Hippy: KAn inte du ta bild på hur det ser ut i cykelkärran?

Ska hänga på till vallby på fredag, ska bli kul att se Lina leka med andra barn eller om hon kommer vara lika mammig där.. Var det kl 10?

Här kommer en bild på mina sötnosar, syskonkärlek

• angeni

Idag har jag och mina 2 barn varit iväg till en gammal klasskompis i örebro och hälsat på vår gamla teaterdel på skolan. Mysigt att se lokalerna igen, man saknar den goda tiden

Lina var dock inte på sitt bästa humör. Hoppas hon ska vara på bättre humör imorgon.

Hippy: jag ska försöka leta på ditt nummer, annars kan du väl smsa mig så jag har det för det står ju ditt gamla på listan. Så jag hittar till vallby imorgon.

• angeni

Vi kan ju träffas alla på parkeringen då jag aldrig varit på ÖF, däremot har jag praktiserat på Ica där en gång i tiden så det vet jag vart det ligger

• angeni

Jag har dagisinskolning med lina på tisdag så jag kan inte komma. Tråkigt.

Däremot är jag super på en kväll med vin och mat utan bebisar! Sambon vill inget annat än att skicka iväg mig!

Svar på tråden bf-juni västerås