• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • planerat09

Jaha.. då blev man själv med barnen i några dagarn nu då!
    Sambon hoppa i finkostymen och drog iväg på affärsresa.

Nee jag gråter inte. Jag klarar mig bra. Jag har alla älskade barn hemma och vi har bilen. Jiiippii!! Men ska erkänna att det är rätt trevligt när han kommer hem igen också. {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_dreamer}
    Sambon fick ta flyget! ;) Ja någon rättvisa ska det väl ändå vara!!{#lang_emotions_dreamer}

Just nu sitter jag och klurar på vad jag och barnen ska hitta på de närmsta dagarna.
    Mellan tjejen har fått lov att åka till Linköping och hälsa på sin morbror i helgen. Så två dagar är redan bokade för att skjutsa på henne. Får väl se vad vi kan hitta på mer.

Vad ska ni andra göra?
    Hur ska ni fira alla{#lang_emotions_heart}dag, ni som firar den vill säga!?

• minlie

Snacka om trött på läkarbesök. USÖ idag igen och dit imorgon igen. Då blir det 4.e dagen i rad. Blä blä blä. Frikort på ett par dagar, inte illa jobbat!

Nu ska vi ut en sväng. Måste få luft. Blir galen av att sitta inne {#lang_emotions_dreamer} så blir en promenad med pulkan innan maten.

Nelly 07 ♥
  • Pia J

Tina- hoppas det ordnar sig för dig.

jag har "peppar,peppar" aldrig råkat ut för något jag upplever som dålig info,eller dåligt mottagande på varesig mvc,bvc eller vc.

Idag har jag varit med Nina till tandläkaren. Hon gick igenom med en stor ROS. Men som mamma så saknar hon en mjölkis -tandabissing i underkäken. Ärftligt, det gör mormor med
    Och hon var så duktig, och så fick hon välja leksak ur lådan. En JÄTTEfin rosa snurra

Men vi har haft en kinkig Ronja, så tempa henne, 38 å stigande.. jahapp.. ingen skola för mig imorrn. Undrar om det bara e feber som komma skall...

Nu ska jag snart veva ihop lite chili con carne, mums!

shit happens
  • MinGu

Har inte heller varit med om något dåigt på VC i Hallsberg...

Fy  f-n vad trist Tina!

♥♥ INGRID & GUSTAV - Mina För Evigt ♥♥
  • minlie

Vad kul att det gick så bra för Nina hos tandläkaren!!

Tack tjejer. Inget vidare direkt, är ju andra gången som jag har det så vet ju exakt (med skräck) vad alla undersökningar innebär.. meeeeen jag är liten och tuff så jag överlever haha

Jag har heller aldrig haft något dåligt bemötande på VC och absolut inte BVC.
    Jag är ju dessutom tokigt spruträdd men tycker även där att jag fått väldigt bra förståelse och bemötande. Fått bla embla plåster osv.

Var ju nere redan i fredags på akut tid på VC men då syndes ingen halsböld eftersom den inte bildats helt ännu. Men på måndagen såg dom det solklart att det var som jag själv misstänkte.

Här blir det något flytade ikväll igen.. typ köttsoppa tror jag. LÄNGTAR tills man kan äta normalt igen {#lang_emotions_dreamer}

Nelly 07 ♥
  • planerat09

Någon här som har tips på bra kärleksballader?

• Pia J

Anything for love- Meatloaf
    Bed of roses- Bon jovi
    think twice- celine dion
    november rain- guns´n roses
    when the children cries- white lion
    Imagine- Lennon

e nåra...

shit happens
  • Donnis

åååh when children cry tjuter jag alltid till...*snyft*

• planerat09

Pia- Åhh man tackar för dom gamla godingarna! {#lang_emotions_tongue_out}

Morrn mOrrn på er förresten!
    Åhhh vilken underbar natt jag haft......eller så kanske det inte var det!{#lang_emotions_undecided}
    Jaja.. får skylla mig själv när jag sa JA på frågan: Får vi ligga i din säng!?

Sambon är ju inte hemma, så självklart tyckte jag att det skulle bli mysigt att bara få gosa med alla barn.....mmm 3 barn och 1 vuxen + katten i en liten, liten 120 säng.. Ni kan tänka er själva vilken underbar natt jag haft!{#lang_emotions_sealed}{#lang_emotions_wink}

Och jag som ska vara pigg och glad idag. Ska nämligen åka och träffa en kompis på förmiddagen. Sen ska jag hinna baka innan barnen kommer hem.
    Går åt som "smör i solsken" när barnen drar hem hela huset med kompisar varje dag. Jaja kul att de tycker om det jag bakar!{#lang_emotions_dreamer}

Ha en bra dag allihopa!

• Pia J

är hemma med Ronja idag, hon är fortfarande varm,  inte jättehög feber. Men snoret rinner som bara den på henne, uääk.

Jag sover som en kratta på nätterna, ischiasen gör så jag inte kan ligga hursom.. och på mage är ju tvärkört nu :-P

härligt väder idag!

shit happens
Svar på tråden ***Hallsberg***