• MinGu

***Hallsberg***

Då kör vi igen då!

(Nästa gång vi startar om tråden är det VÅR!)

• Svar på tråden ***Hallsberg***
  • Pia J

jepp vecka 25 nu. Ska bli sååå mysigt att höra tickandet!!!

shit happens
  • planerat09

Morrn Morrn!!

Urs idag är man allt bra sliten. Har varit väldigt mycket på sista tiden. Varje dag har vi gjort något speciellt. I morse drog jag i "nödbromsen"!
    Sa till barnen att i dag så blir det absolut INGENTING! Det ska bara vara en dag då vi inte gör något.
    I helgen blev det två vänder till Linköping. Sambon till Skövde. Vi blev uppvaktade av sambon med finfin frulle på alla hjärtans dag. Han hade lagt ner tid på att skära ut {#lang_emotions_heart} i bröden. Så fint så!{#lang_emotions_dreamer}
    Men vi är inte som alla andra så vi har skjutit fram alla hjärtans dag till onsdag då han slutar tidigare. Eftersom det var varit stress stress hela helgen.
    Sambon vet inte om barnens och mina planer, så då ska vi överraska honom istället!{#lang_emotions_wink}

Annars så är det planeringar inför dopet som sker just nu. Vet precis hur jag vill ha det. Filmen är klar som jag gjort, som ska visas på dopet. Så just nu känns det som att jag har koll på läget. Jo det förstås.. det viktigtaste av allt. Dopklänningen...Den har jag INTE hittat än, så det är väl det som är ett litet stressmoment, eftersom om jag inte hittar den så måste jag sy en rätt så snart. jaja.. allt ordnar sig i slut änden på ett eller annat sätt!{#lang_emotions_sunny}

Vad händer hos er andra då?

• Pia J

hej svejs

Idag var det MVC som sagt. Blodtrycket var bra, mitt sf mått låg på 24. Och hjärtljud på 142. Sen så stod det 4+ på vågen. Strålande! Höra hjärtat är ju underbart!!

Sen drog jag vidare till A-sund för skrivning. Det gick STRÅLANDE det med
    88% fick jag. yay för mej!

Snart hämta barnen.

Min lilla vovva har blitt stoooor!! Hon löper sitt första löp nu

shit happens
  • PINK666

Hej!

bor i hallsbergs kommun iaf med 3 barn och sambo! hänger på lite här..

• planerat09

Hej Pink666!

Du är varmt välkommen!

Är du nyinflyttad?

/Marie

• Pia J

Elin- HAHA. Hej! söker du lite uppmärksamhet darling!!

Pink- Välkommen till oss!!

Hej å hå idag går det inte fort... ischiasen är ett monster idag.. hua.
    Men nu ska jag få in lite skola i huvvet var det tänkt.

shit happens
  • minlie

Pia: Låter mindre roligt med sån där värk. Finns det något som hjälper eller är det bara vila i den mån det fungerar som gäller?

Pink: Kul med lite nytt folk i tråden!

Här är en annan inne på sista dagarna med antibiotika, trött som satan men det får ju lov att gå. Skönt att man gick igen besiktningen på akuten i lördags så man slipper åka in till USÖ varje dag.
    Har träffat narkos läkaren osv så allt är klart för OP. Bara vänta och se när det kan tänkas bli!

Nu blir det att ta tag i lite fix här hemma!
    Ladda inför sportlovet med alla barn hemma. Får se vad vi hittar på för skoj! Kan tänkas lite vad som står på önskelistan 11 års kalas blir det också! Och kalas för kompisarna.

Hepp hepp, ha en fin dag alla!

Nelly 07 ♥
  • planerat09

Kanon härligt väder ute! Har nyss kommit in från en härlig promenad i solen.. Jiippii, man blir så glad när solen tittar fram!

I dag har vi en "specielldag" här hemma. Så det ska bjudas på lite överraskningar mm. {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_tongue_out}

Så det är väl bäst att skynda så man blir klar innan alla kommer hem.

Passa på att vara ute idag ni som kan. Inte alla dagar som solen tittar fram!{#lang_emotions_sunny}

• MinGu

Pink - Hej Hej!!

Donna - HEJ!

Pia - Usch för att ha så ont!

Visst är det fint väder, men det skiter jag i, så fort lillkillen somnar, OM han somnar så ska jag dra täcket över huvudet och sooova! Ska ringa M först och se om jag kan muta honom med något så att han hämtar I på dagis på lunchen så slipper jag dra iväg...  Jag är så förb... trött, och jag vet att jag borde ta en långis i solen men...idag prioriterar jag sömn framför både städning och promenad.

Jag längtar lite efter barmark så att jag kan gå mina dagispromenader tur och retur men jag orkar inte både bob och barnvagn så långt i den här snön...

♥♥ INGRID & GUSTAV - Mina För Evigt ♥♥
Svar på tråden ***Hallsberg***