BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
har vilat lite idag för en gång skull och vaknar som om jag har världens bakfylla :/ känner mig yr och svimmfärdig.. de försts jag gjorde var at tdricka 2 gas vatten men inget som gått över än..nån mer som kan känna såhär ibland och va beror de på?
LitenpåG: Fin bild du fick =)
Fick också en jätte bra bild framifrån, en på hela ungen som lyckats vika ihop sig helt och hållet plus en profilbild och en bild på ryggen/ryggraden.
Har de två första i mitt galleri =)
Idag var jag på mitt första tul :) Så roligt att se pojkarna leva runt därinne. De hade snurrat nu så att de låg helt bredvid varandra med huvudena tätt ihop, sååå söta =)
Det skiljde en dag mellan dem... så den ene är lite större men inte märkvärt. Ska dit igen den 4 juni så får vi se om den ena växt sig lite större =)
Hej tjejer!
Idag har varit en sååån bra dag! Min foglossning har inte gjort sig påmind nästan alls. Kl är 19 och jag kan fortfarande gå utan nämnvärda smärtor. Är som jag brukar ha på morgonen, när man precis klivit ur sängen! Heeelt unerbart! Eller så är det jag som vant mig.. haha..
När vi var på rul fick vi bara DÅLIGA bilder... Men vår bebis har hittat sin favoritplats, med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot min mage... Så då får man helt enkelt acceptera att vi fick usla bilder.. Jag vill ha en profilbild, men icke! Bästa bilden vi har är från vecka 14, då ser man huvud och ryggrad tydligt.. haha
Från att ha kännt sparkar nästan varje dag så har jag sen i onsdags knappt känt några, är i vecka 20+3. Jag har läst mig till att detta är normalt och att man ska vara mer uppmärksam på om man inte känner rörelser när man kommer in i v26. Är det någon mer som först känt rörelser och sen inte? Jag kan känna att det är någon i magen om jag sitter framåtböjd länge men det är allt. Även fast jag läst att detta är normalt så kan man inte låta bli att bli orolig..
imorgon är det vår tur att gå på rul!!! fast vi har ju redan tjuvkikat på ärtan en gång i v10 och en gång i v18....men det ska bli sååå himla mysigt att få se h*n igen! och förhoppningsvis får vi veta könet oxå