BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hur mår alla nygravida kvinnor i denna tråd idag då? Några symtom?
Kanske är på sin plats med lite uppdatering om vilken vecka alla är i? jag känner att jag inte har riktigt koll på det och orkar inte gå tillbaka och kolla i tråden =)
min menscykel har vart oregelbunden sen dottern föddes så enligt min bm så är jag i vecka 5+2 idag =) får se den 3mars på ul hur långt gången jag är =)
ni andra?=)
jo jag känner oxå av att jag blir mer andfådd...så fort jag går..kan vara långsamt, så börjar jag flåsa! superjobbigt ju!!
jag är v.5
Enligt FL graviditetskalender är jag i v5+0 idag. Jasså ska du göra UL så tidigt? brukar man få det? jag ska till mvc den 26/2, tror du jag får göra det då med?
Anja - precis samma för mig :/ jobbigare blire om jag måste bära på dottern :/
Sessan - jaa eftersom jag inte vet riktigt vilken vecka jag är i så får jag göra ett tidigt ulatrljud. du kan ringa och fråga innan du går dit så kan din BM kanske boka in dig =) om du inte heller vet riktigt borde du ju få de
jag var på spinning idag, brukar köra med pulsklocka och instruktörerna som varit gravida brukar inte kunna använda pulsklocka för de olika pulserna (man har ju två hjärtan som slår helt plötsligt) jag att pulsen svänger kraftigt. Det gjorde min idag! känns som ett bra tecken! även om jag bara är i v 4 + 4!