BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Halloj!
Fick äntligen ett starkt pluss idag efter att ha fått massvis av svaga. Har idag mått jätteilla vilket är ett nytt symptom. Annars känner jag av ömma bröst och molvärk.
BF 14 oktober
Det är så jäkla härligt att testa om och om igen, idag tog jag ett cb och eftersom jag har massa lh-tester också ville jag testa och se hur det blev och fick fullt utslag även på det =)
Det är så jag kan hoppa runt och skrika av lycka
vilka veckor är ni i?vad kommer visas om man gör ett test i v 6,?läst att man inte får positivt svar då ...
oktoberbebis: jo men jag å min vän ska ha en fest för 70 pers, det är ju lite dåligt planerat om både jag och min sambo ska vara nyktra för att köra dagen efter! hmm jag är inte den som är ute ofta på korgen men när det någon sådan här fest så brukar varken jag är sambon spotta i glaset.. får hitta nått bra sätt med alkoholfritt helt enkelt!!
En liten fråga till alla i denna tråden: Jag undrar om någon av er har börjat äta folsyretabletter ännu? Jag var nämligen på apoteket idag och frågade där om lite råd om vad man ska köpa och tjejen på apoteket rekommenderade några tabletter som innehöll både folsyra, järn m.m. Tabletterna heter MaxMedica Kvinna, är det någon som känner till dessa? Jag googlade dem men kunde inte hitta något om dem. Vet inte om jag vågar börja äta dem om de inte är ok, fast man borde väl kunna lita på apotekets personal? Hon sa att hon själv har ätit dessa tabletter när hon varit gravid. Men man blir ändå lite löjlig när man inte känner till produkten man stoppar i sig =)